Gå til innhold

Badet i sommer i Norge


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hverken badet eller solet meg i sommer. Men kunne sikkert ha gjort det et par ganger. Det er iallfall en ting som er sikkert: Hvitere enn dette har jeg aldri vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har badet flere ganger, men det har kun vært deilig de siste gangene.. Ellers har det vært veldig veldig kaldt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

Den eneste dukkerten jeg har tatt i Norge i år, er i bassenget på et hotell jeg bodde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke hatt noe saerlig fint vaer her i Storbritannia heller, men paa fredag var det sol og mannen og jeg tok oss en dukkert i sjoen (ca. 18 grader og saa salt at man bare kunne ligge der aa duppe.... 8) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i Hammerfest går det helt fint å både bade og sole seg. :briller:

litt kaldt i havet, kanskje, men det finnes flere vann som holder en hyggelig temperatur.

Vi kan ikke klage!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Mjøsa er nok alt for kald enda for min smak. Tviler på at jeg bader noe før jeg stikker til Lanzarote seinere i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg har badet masse! De påstår at det er 19 grader her innerst i Oslofjorden nå, kjempedeilig. Jeg har badet litt i et vann i marka også, der er det noe kaldere, men absolutt levelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bade i dette været?! :o Iskaldt jo! Såvidt vi har 15grader i lufta. Satser på at sommeren kommer i august jeg! Da blir det bading!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...