Gå til innhold

Apocilin, elveblest og kortison


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har fått elveblest av apocilin her?

Begynte på en kur mot lungebetennelse for to uker siden. For 5 dager siden begynte jeg å få litt utslett. Etter to dager var det blitt værre så jeg gikk til legen og fikk allergitabletter (Telfast). Gikk på de i to dager men ingen virkning. Utslettet ble bare værre og hovna opp i føtter, knær og hender. Så i dag var jeg hos legen igjen og fikk kortisontabletter - skal ta 10mg 4 dager og så 5 mg i 3 dager.

I følge legen skulle de virke etter fire timer, og litt bedre har det jo blitt, men har fremdeles masse utslett og det klør noe så helt forjævlig :( Smører på Eurax, men det hjelper jo bare en stund... Holder seriøst på å bli GAL!

Når forsvinner dette faenskapet? Noen som har opplevd det samme?

Har en fem mnd gammel baby og fullammer henne, så vil helst ta så lite medisiner som mulig... Hun nekter å ta flaske, så kan ikke gi med MME heller...

Håper virkelig dette blir bedre snart!



Anonymous poster hash: 89fb0...84c
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...