AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Jeg føler alt går galt for tiden. Første leilighet- lekasjer, problemer med vanntank, kaldt om vinteren, krypdyr, 2 leilighet flyttet vi ikke inn i en gang for jeg fant krypdyr der også, nå er jeg i leilighet 3 og nå er det vist mold i veggene fordi jeg finner små kryp (ufarlige for mennesker og ting men en pest likevell) rundt omkring, i kriker og kroker. Jeg får helt angst, symptomer på depressjon, tvangstanker, panikk, klarer ikke fokusere på ting jeg skal levere inn, er hele tiden rundt og ser etter kryp. Jeg gråter og føler det rett og slett som om verden driter på meg, spesielt da naborommene ikke har samme problemer. Ulykken følger meg over alt og jeg klarer ikke senke skuldrene og ta det med et smil, jeg hater det å eksistere akkuratt nå, og vil gi opp. Får aldri en "break", aldri smilt til av lykken. Kunne ikke bare en ting gå bra, én periode med stabilt "bra liv"?? Er ikke personen til å lene meg på folk og gråte på skuldre så føler meg veldig alene nå... Anonymous poster hash: 51325...f33
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 * småkrypene jeg finner lever på mold og er tegn på at det er der selv om bygget er nytt. Hadde de ikke i andre leiligheter så har ikke kommet med meg.. Anonymous poster hash: 51325...f33
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 -ts Anonymous poster hash: 51325...f33
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Ingen som har noen gode ord eller råd? Anonymous poster hash: 51325...f33
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Les "The Secret" Anonymous poster hash: 01f8a...364
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Les "The Secret" Anonymous poster hash: 01f8a...364 Skal prøve. Men tror ikke en bok hjelper. jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer gå rundt og late som alt er bra. Jeg orker ikke måtte hoppe over slike hindringer hele tiden. Anonymous poster hash: 51325...f33
Kosemose Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 kjære TS det er ikke tillatt med selvmordstanker her, tråden stenges derfor, Kosemose (mod).
Kosemose Skrevet 28. november 2014 #8 Skrevet 28. november 2014 (endret) Kjære trådstarter, jeg føler at gårsdagens ryddemelding ble litt for kort, og ønsker å gi deg litt mer informasjon om hvorfor jeg stengte tråden din. Jeg har allerede skrevet at det var fordi selvmordstanker ikke er lov på Kvinneguiden. Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her. Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Lykke til videre, Kosemose mod Endret 28. november 2014 av Kosemose
Fremhevede innlegg