Gå til innhold

Dere med penisforlenger...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Næh, de fleste småpiker vokser opp med en mor som formaner dem til å finne en vel ansett mann med god utdannelse.

De fleste bryr seg mer om det enn pengene.

Fattig prestisje-student til han er 30? Kjekk? Bra nok for de fleste.

Søppeltømmer med penger og sportsbil? Ikke førstevalg for de fleste.

Anonymous poster hash: b318c...53a

Søppeltømmere har faktisk høyere utdannelse enn du tror, og godt betalt. Man er ikke søppel fordi om man tømmer søppel.

Anonymous poster hash: b147b...eb2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og brudd på opphavsrett, samt innlegg som er svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

Det lurer jeg fælt på om dere får napp med penisforlenger? Altså de som kjører med Ferrari, jaguar eller en og annen harry-bil. Drar dere virkelig damer?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg traff en kjekk mann idag. Vi sa hei til hverandre og småflørtet helt til vi kom fram til bilen hans. Han nærmest poserer foran den en dyr sportsbil. Da mistet jeg interessen rett og slett og ønsket han en fin dag videre.

Hva er egentlig greia med det?

Anonymous poster hash: dc12b...537

Er vel mannen og ikke bilen som betyr noe skulle jeg tro :-) Har selv en De Tomaso Pantera spart til i åresvis og kjøpt kontant og en penis på 21 cm så mener bestemt att jeg ikke trenger en "forlenger".Er ganske sikker på att hadde typen vært jordnær hadde du funnet ham intressant selv om han hadde fin bil :-) Givv mi a kål om du vil kjøre sportsbil med en jordnær type,hahahaha

Anonymous poster hash: 80a0a...559

Skrevet

Leit at 99% av alle vitalyzdtv videoene er fake da. Så argumentet ditt faller for sin egen urimelighet

Hehe har du sett pronoklippet med han i? Hvor han sliter med å fån opp. Han ble veldig flau når noen tok opp det i et intervju på youtube.

Anonymous poster hash: 95115...362

Skrevet

Hehe har du sett pronoklippet med han i? Hvor han sliter med å fån opp. Han ble veldig flau når noen tok opp det i et intervju på youtube.

Anonymous poster hash: 95115...362

ja hehe. ble pinlig berørt når han rulla kondom nedover kuken til kompisen sin.

og på slutten av videon blirn hivd ut av bussen mens dama slenger dritt ettern lol

Skrevet

Ferrarieiere er mye mer jordnære enn mannfolk som kjører i folkevogn transporter. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...