AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Det lurer jeg fælt på om dere får napp med penisforlenger? Altså de som kjører med Ferrari, jaguar eller en og annen harry-bil. Drar dere virkelig damer? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg traff en kjekk mann idag. Vi sa hei til hverandre og småflørtet helt til vi kom fram til bilen hans. Han nærmest poserer foran den en dyr sportsbil. Da mistet jeg interessen rett og slett og ønsket han en fin dag videre. Hva er egentlig greia med det? Anonymous poster hash: dc12b...537 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Lurer jeg også på, det er spesielt kleint med de som poserer foran bilen sin på datingsider.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Og dere damer i BMW X5/X6, Porsche Cayenne og Range Rover - fungerer puppeforstørreren? Anonymous poster hash: 875ce...242 3
WubWub Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Bruker penisforminsker jeg så jeg kan få den ned til rundt 18-19 cm. det tror jeg jentene hadde satt pris med tanke på at jeg da ikke hadde ødelagt de
absinthia Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Jeg trodde det var gitaren som var en forlengelse av mannens penis... 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Bruker penisforminsker jeg så jeg kan få den ned til rundt 18-19 cm. det tror jeg jentene hadde satt pris med tanke på at jeg da ikke hadde ødelagt de Har du en skranglekasse av en bil da?
WubWub Skrevet 27. november 2014 #8 Skrevet 27. november 2014 Har du en skranglekasse av en bil da? Har bmw uten at det hjelper meg noe særlig for jeg har ikke lappen. Den står bare i garasjen så tror den neppe er til noe hjelp når det kommer til å dra damer
Gjest Usminket Skrevet 28. november 2014 #9 Skrevet 28. november 2014 Noen kvinner går etter menn med flotte biler Flotte biler = penger https://www.youtube.com/watch?v=0iyeUcFKRv4 2
WubWub Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 (endret) Noen kvinner går etter menn med flotte biler Flotte biler = penger Leit at 99% av alle vitalyzdtv videoene er fake da. Så argumentet ditt faller for sin egen urimelighet Endret 28. november 2014 av WubWub 2
Timza Skrevet 28. november 2014 #11 Skrevet 28. november 2014 Leit at 99% av alle vitalyzdtv videoene er fake da. Så argumentet ditt faller for sin egen urimelighet Link?
Gjest Usminket Skrevet 28. november 2014 #12 Skrevet 28. november 2014 Hahaha og denne!!! https://www.youtube.com/watch?v=qDdZHIuAzVQ 2
WubWub Skrevet 28. november 2014 #13 Skrevet 28. november 2014 Link? Det kan du lett finne selv med noen raske google søk. At vitali bruker de samme kvinnelige skuespillerne i opptil samtlige forskjellige videor burde være nok for et klokt hode å forstå at det bare er tull. 1
Gjest Usminket Skrevet 28. november 2014 #14 Skrevet 28. november 2014 (endret) Det kan du lett finne selv med noen raske google søk. At vitali bruker de samme kvinnelige skuespillerne i opptil samtlige forskjellige videor burde være nok for et klokt hode å forstå at det bare er tull. Haha, så har vi ikke studert alle filmene han har lagt ut heller. Uansett så er det mange kvinner som er slikt. De fleste kvinner vil ha en mann med litt gryn, fremfor en som ikke eier nåla i veggen. Endret 28. november 2014 av Usminket
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #15 Skrevet 28. november 2014 Og dere damer i BMW X5/X6, Porsche Cayenne og Range Rover - fungerer puppeforstørreren? Jeg tar buss og er nokså flatbrystet. Anonymous poster hash: b147b...eb2 1
Gjest Dude91 Skrevet 28. november 2014 #16 Skrevet 28. november 2014 Lol. Har alltid tenkt at damer som liker rike menn, aldri kan være genuint glade i partneren. Men jo, det er nok en langt mer utbredt holdning blant kvinner enn man liker å tro. Man bør kanskje ikke være så naiv. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #17 Skrevet 28. november 2014 Næh, de fleste småpiker vokser opp med en mor som formaner dem til å finne en vel ansett mann med god utdannelse. De fleste bryr seg mer om det enn pengene. Fattig prestisje-student til han er 30? Kjekk? Bra nok for de fleste. Søppeltømmer med penger og sportsbil? Ikke førstevalg for de fleste. Anonymous poster hash: b318c...53a 1
Teethgrinding Skrevet 28. november 2014 #18 Skrevet 28. november 2014 Det er helt avhengig av typen sportsbil og hvordan du bruker den. En Ferrari er arrogant. En Lamborghini er sinnsyk. En Jaguar er klasse. En gammel åpen bil er romantisk og nostalgisk. Noen biler er rett og slett mer sosiale enn andre. Eier du en morsom bil som gjør at folk smiler er det effektivt. En bil som er asosial hjelper deg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #19 Skrevet 28. november 2014 Det er helt avhengig av typen sportsbil og hvordan du bruker den. En Ferrari er arrogant. En Lamborghini er sinnsyk. En Jaguar er klasse. En gammel åpen bil er romantisk og nostalgisk. Noen biler er rett og slett mer sosiale enn andre. Eier du en morsom bil som gjør at folk smiler er det effektivt. En bil som er asosial hjelper deg ikke. Trygghet er viktigst for meg, når det gjelder biler. Sånne sportsbiler er bare harry. Uansett hvor kjekk fyren er. Særlig når de er mer opptatt av å vise hva de eier for å selge seg inn som potensiell kjæreste fremfor å vise frem personligheten. Får inntrykk av at de som eier slike biler egentlig bare er rånere med penger. Anonymous poster hash: dc12b...537
Gjest Emera Skrevet 28. november 2014 #20 Skrevet 28. november 2014 Modern times... Jeg trodde det dreide seg om folk som faktisk har gått på "tilbudene" som kommer på e-post. Men, en Ferrari ville ikke dratt denne dama ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå