hopsydaisy Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Usikker på om dette er riktig underforum, og om det i det hele tatt er greit å poste slikt her, men jeg prøver meg, så kan jeg heller slette innlegget om det blir dårlig mottatt.. Jeg lurer på om det er noen her inne som er bosatt i Trondheimsområdet, og som er tidligere rusmisbrukere? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg går ved en fotoskole i Trondheim, og har et prosjekt gående nå som handler om Identitet. Jeg vil sette fokus på mennesker som har vært rusmisbrukere, og har klart å komme seg utav miljøet. Om du har vært rusmisbruker, så send meg gjerne en privat melding, så kan jeg forklare mer hva planen min er før du bestemmer deg
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Prøv freakforum mange typer dær Anonymous poster hash: b63bd...3e3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå