AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #21 Skrevet 29. november 2014 http://www.youtube.com/watch?v=623Oga9NPvE#t=33 Anonymous poster hash: 88932...a86
Lillesiren Skrevet 30. november 2014 #22 Skrevet 30. november 2014 Du kan bruke forwardingtjenester som norske www.jetcarrier.com eksempelvis uten problemer. Amazon.com og amazon.co.uk sender til norge. Har funnet endel spill, software, bøker der blant annet. Spesielt om man kjøper digitale bøker er det mye å spare siden en da ikke trenger å få de tilsendt. Mye flotte julegaver, kokebøker etc for eksempel Anonymous poster hash: 3abc1...54a Jeg har snust på slike sider før, men da har vinninga stort sett gått opp i spinninga pga. mellomlegg, gebyrer etc...også mva. Men jeg skal sjekke de ut:)!
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #23 Skrevet 30. november 2014 Jeg har snust på slike sider før, men da har vinninga stort sett gått opp i spinninga pga. mellomlegg, gebyrer etc...også mva. Men jeg skal sjekke de ut:)! En kan kalkulere prisen på forhånd (som er en stor fordel), prisen på frakten inkluderer også fortollingsgebyret (som en da sparer en god del på). Men hvis du kun er ute etter å kjøpe småtteri kan det selvsagt bli et underskuddsprosjekt Selv har jeg handlet alt fra klokker til klær, sportsutstyr og bildeler på denne måten. Raskt er det også. Et annet tips er å bestille flere ting samtidig når man først skal ha noe. Da blir fraktprisen per kg mindre (som du kan se på prislisten). Anonymous poster hash: 3abc1...54a 1
Guybrush Skrevet 30. november 2014 #24 Skrevet 30. november 2014 Jaujau, da er det cyber-monday straks :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå