Eila Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Er det noen andre her som er redd og har angst og er deprimert hele tiden? Flere ensomme her? Jeg ønsker meg venner men hvor finner jeg venner når jeg er så nervøs og engstelig hele tiden? Jeg trekker meg unna fordi alt er skummelt men samtidig så ønsker jeg meg venner. Jeg er en stor pyse. Ensomheten gjør så vondt og jeg føler meg fanget av angsten. Gjerne skrive her eller på PM hvis du også har det sånn. Jeg bor i Drammen og jeg er i 30 årene og er bare alene her hver eneste dag. Nå er det snart jul og jeg gruer meg. Ikke så lett med jul når jeg ikke har noen venner og jula er ekstra smertefull og vond tid. Ønsker jeg også hadde fått til det å få venner men ting er ikke lett når man har sterk angst. Er lei meg bare.... Vil jo ha venner jeg også....
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Sender deg en pm Anonymous poster hash: 83704...021
Eila Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2014 Livet er vanskelig synes jeg men prøver å se de små lyspunktene men er ikke så lett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå