Gå til innhold

Min venninne skal gifte seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm ei venninne av meg skal gifte seg nå i august, noe ikke jeg har hørt noe om til tross for at vi har god kontakt. Så idag fikk jeg melding av et familiemedlem av henne om at det skulle være utdrikkningslag og lurte på om jeg kunne være med og arangere det......jeg ble først litt sjokkert men etterhvert veldig skuffet for at hun ikke har fortalt at hun skal gifte seg. er jo helt greit at de bare ber familie men hun kunne jo fortalt det da........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg!

Jeg hadde også blitt veldig skuffet....men jeg hadde blitt med og arrangert utdrikningslag.

Skrevet

Kan jo være mange grunner til at hun ikke har fortalt noe. Kanskje de bare skal ha veldig lite og "hemmelig" bryllup. Synes ikke du burde bli fornærmet.

Skrevet
Kan jo være mange grunner til at hun ikke har fortalt noe. Kanskje de bare skal ha veldig lite og "hemmelig" bryllup. Synes ikke du burde bli fornærmet.

Enig med deg.

Skrevet

det er visst ikke vært et hemlig bryllup som er planlagt. for familien hennes har visst pratet om det til alle!!! nesten rart at jeg ikke har fått snappet det opp et sted.....men men. jeg må innrømme jeg ble litt skuffa :(

Skrevet

Selvfølgelig har du lov til å bli skuffet :trøste: - og hvorfor hun ikke har sagt det til deg, skal jeg ikke spekulere i. Skal du være med å arrangere utdrikningslaget da?

Skrevet

SELVFØLGELIG!!!!! selvom jeg er skuffet vil jeg jo ikke svikte henne :-)

Skrevet

Og for det fortjener du en :blomst:.

Skrevet

tusen takk :enig_animasjon:

Skrevet

Hun lar vær å fortelle deg om bryllupet sitt, og så dukker du opp i utdrikningslaget... :klø:

Jeg tror nok jeg ville funnet årsaken til at du ikke ble informert først. Kan det ikke bli litt pinlig for henne ellers?

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Eller pinlig for deg? Tror nok jeg ville ha tatt en prat med denne venninna ja...

Skrevet

Kan være mange grunner til at hun ikke har sagt noe, så jeg ville snakket litt med henne først

Gjest Tabby
Skrevet

Fordet om de fleste her inne snakker om sitt forestående bryllup (meg selv inkludert) så er det ikke alle som gjør det. Og det er jo ikke nødvendigvis bare de som er bedt i bryllupet som kan komme i utdrikningslaget?

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvis jeg hadde blitt spurt om å være med å arrangere utdrikkingslag til ei venninne som ikke en gang hadde fortalt meg om bryllupet, så må jeg ærlig innrømme at jeg hadde blitt litt snurt...

Hadde ikke forventet å bli invitert, og hadde heller ikke hatt betenkligheter med å delta på utdrikkingslaget - men jeg ville prøvd å finne ut grunnen til hvorfor ikke jeg hadde blitt fortalt om bryllupet - litt merkelig å skulle arrangere utdrikkingslag for ei jeg ikke en gang visste skulle gifte seg...

Visste dette familiemedlemmet som spurte deg om at du ikke var klar over bryllupet?

K

Skrevet

Jeg snakker særdeles lite om at jeg skal gifte meg. Foruten de jeg kjenner her inne, er det et fåtall som har den ringeste anelse om at jeg skal det. Ikke en gang foreldrene våre vet noe enda, siden det ikke er offisielt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har jo selvsagt forståelse for at folk ikke snakker om bryllupet sitt til alle og enhver, særlig hvis det er langt fram i tid. Men i dette tilfellet er det altså i neste mnd bryllupet skal stå, og hvis jeg var en venninne av bruden, ville jeg funnet det merkelig at jeg ikke har blitt fortalt om begivenheten.

K

Skrevet

Skal ikke se bort i fra at jeg ikke forteller alle mine venninner om vårt bryllup før det er over... Det er ikke alle av oss som føler oss vel med å fortelle om det til alle...

Men, som folk har sagt over her, hør med venninnen din. Det er nok det lureste.

Skrevet

jeg har pratet med henne nå, og hun hadde egentlig ikke noe svar til meg. Men som jeg sa til henne er jeg ikke skuffet for ikke å ha blitt bedt, og jeg håper ikke hun er flau fordi hun ikke skulle be meg. MEn hun kunne jo ha fortalt meg det, og det var hun heldigvis enig i. Fikk en stor klem av henne :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Så bra at dere har snakka sammen! :)

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...