Gå til innhold

Hvor er de beste Black Friday-tilbudene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Salg i Norge suger, uansett om det er Black Friday, Toilldag (Trondheim) eller noe annet. Det eneste de gjør er å trekke frem varer fra lageret som de selger for lav pris, men resten av butikken får nøye seg med ynkelige 20 %.

De tilbudene som er verst er definitivt "50 % på utvalgte varer", også er det kun klær/stuff som har ligget på lageret i 5 år.

Jaja, får håpe jeg finner noe kult nå om 25 minutter da!

Jeg har jobbet i mange klesbutikker og jeg er helt enig med deg. 50 % varene har, uten unntak (i fem forskjellige kjeder), vært gamle klær som støver ned på lageret og som ofte har vært på salg flere ganger før fordi vi ikke får det solgt.... :plystre:

Anonymous poster hash: 6da32...42b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nytt
Skrevet

CDON.com har.

Der selger de jo litt av hvert. Både klær og elektronikk :) Håper de er cray crayyyy

Anonymous poster hash: 61801...bea

Treningsmanualer, rockering, karsten og petra :)

Skrevet

Er ikke Black Friday i Norge med de lave prosentene... til nød Grey Friday.

Anonymous poster hash: fdb1b...d01
  • Liker 6
Skrevet

Salg i Norge suger, uansett om det er Black Friday, Toilldag (Trondheim) eller noe annet. Det eneste de gjør er å trekke frem varer fra lageret som de selger for lav pris, men resten av butikken får nøye seg med ynkelige 20 %.

De tilbudene som er verst er definitivt "50 % på utvalgte varer", også er det kun klær/stuff som har ligget på lageret i 5 år.

Jaja, får håpe jeg finner noe kult nå om 25 minutter da!

Det beste er når butikker går konk ( :S ). DA er det salg, da ;)

• Liker 3
Gjest Lite nytt
Skrevet

Er ikke Black Friday i Norge med de lave prosentene... til nød Grey Friday.

Shady friday :P

Skrevet

Virker som om det er ganske gode nedsattee priser på Moods of Norway i det minste! Skuffa over de fleste andre steder, var superklar for noen heftige deals :fnise:

Skrevet

Hva skjer på Bik Bok?

Anonymous poster hash: ade42...964
Skrevet

Shady friday :P

50 shades of grey friday... ;)

(hadde vært noe... )

Skrevet

Kjedelig når det stort sett er samme rabatter som en også får ellers i året!

• Liker 3
Gjest RompeRusk
Skrevet

Må si at de 10-25 % hos Zalando ikke er noe å skryte av.. Ei heller at Nelly ikke har åpnet sitt salg ennå :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Må si at de 10-25 % hos Zalando ikke er noe å skryte av.. Ei heller at Nelly ikke har åpnet sitt salg ennå :plystre:

Ja, dette er boring! Hadde gleda meg til dette... :trist:

Anonymous poster hash: 61801...bea

Skrevet (endret)

Er kun nordmenn som klarer å syte over tilbud. Hva med at det var nok en annen fredag med ordinære priser? Vær nå heller litt glad for at dere i det hele tatt får noen rabatter på noe som helst, fremfor å ikke få en dritt. Hvis dere vil ha 60-80% så får dere vel flytte til USA og delta i denne fantastiske shoppingdagen, da!

Endret av Klatt
Skrevet

Er kun nordmenn som klarer å syte over tilbud. Hva med at det var nok en annen fredag med ordinære priser? Vær nå heller litt glad for at dere i det hele tatt får noen rabatter på noe som helst, fremfor å ikke få en dritt.

Lol :P

Greia er jo at Black Friday skal være årets største salgdag! Og da er det jo litt skuffende at det ikke er noe stort i det hele tatt. Å spare 20 kroner på en topp er jo ikke noe salg.

Håper Norge slenger seg mer på dette siden, ass :) Morsom tradisjon.

• Liker 6
Skrevet

Var i New York på black friday i fjor, og DET var kaos det. Skulle ha en veske inne på Macy's, men måtte sette opp camp, haha! Var rett og slett kø for å komme INN. Takk for netthandling sier jeg bare <3

• Liker 1
Skrevet

Tilbudene er jo dritdårlige. :P Butikkene som har 10% avslag på noen varer, wtf?

• Liker 4
Skrevet

Nille skal ha 50% på alle lilla lys. Løp og kjøp til advent :danse:

Anonymous poster hash: 34a59...4a1
  • Liker 2
Skrevet

Jeg får alltid tak i masse snacks på Toilldag.
Er det Black Friday i fysiske butikker eller bare nettbutikker?

Anonymous poster hash: 503c7...831

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...