Gå til innhold

Rykninger.. urolig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har besvimt 1 gang for ca. en måned siden, og tror det var pga at jeg spiste lite noen dager før, så da svimte jeg på kjøkkenet og slo hodet mitt lett mot en bøtte som sto der, så husket jeg ikke at jeg falt når jeg kom til bevisstheten igjen (varte i kanskje noen sekunder). Andre ganger har jeg reist meg men antatt at det var fordi jeg reiste meg for fort, men da har jeg begynt å se dobbel og får rykninger i beina som om jeg skal til å falle over, og sliter med å holde meg stående.

Og hele tiden har jeg fått kramper i tærne hele tiden, vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

En i klassen min fikk nettopp et epilepsianfall eller krampeanfall, så jeg ble urolig nå om det er noe galt med meg, har noen opplevd noe lignende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kramper i beina er som regel av mangel på magnesium og/eller B6/B12

Har du svimt av pga lavt blodsukker kan dette henge i mange uker og gi de symptomene

Anonymous poster hash: 04b80...d02
Skrevet

Her er det intet annet å gjøre enn å kontakte fastlege slik at han kan finne ut hva som er årsaken til dette. Symptomene du beskriver kan ha mange årsaker og du bør ta kontakt med legen din.

Anonymous poster hash: 299ca...319

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...