AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Måtte ringe min tidligere fastlege for å få resten av journalen min, har bare fått deler av den. De sier de kan ikke finne den. Ett år siden jeg byttet lege. I den delen som mangler (periode på 6 år) er det info som rikshospitalet trenger. Jeg har ei datter med alvorlig hjertefeil. De tror jeg har en sykdom som jeg har overført til mitt barn. Jeg har en bindevevs sykdom, men de vet ikke hvilken. Han har gjort flere feil ang min helse og jeg har fått varig men. Jeg holder på å forberede sak mot ham. Så skjer det at sist jeg ringte ham for å høre om det var gjort nye funn ang journalen, og da kunne han gå inn i min journal og se hvilke spesialister jeg har vært hos i år! Jeg har betalt ut journalen til ny fastlege. Har han rett til å følge med på utredninger, og hva som blir ført i journalen min når han ikke har noe med min situasjon å gjøre i dag? Anonymous poster hash: ac2f3...63e
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Han har ikke tilgang til den nye delen av journalen din, men det som skjedde før du byttet. Tingen er at det desverre ofte "forsvinner" journaler når det forberedes sak. Det er en måte og skjule feil som er begått. Anonymous poster hash: bb31e...dfb
Pampusse Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Han har ikke tilgang til den nye delen av journalen din, men det som skjedde før du byttet. Tingen er at det desverre ofte "forsvinner" journaler når det forberedes sak. Det er en måte og skjule feil som er begått. Anonymous poster hash: bb31e...dfb Takk for svar og det stemmer i grunnen med konklusjonen din. Så får jeg finne utav hvordan jeg får fjernet tilgangen han har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå