Gå til innhold

For lite sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min klager på at vi har hatt for lite sex i det siste. I dag prøvde jeg meg 3-4 ganger, og hver gang var det "jeg må på do", "skal gå å dusje" eller jeg skal sove. Hvorfor i alle dager skal han klage da? Når jeg klager, så bryr han seg jo ikke..

Anonymous poster hash: b50c8...cd7

Anonymous poster hash: ecdfb...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som man sår så får man? Er det det så er det jo uansett barnslig og idiotisk, men da har i det minste begge to opplevd det å bli avvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Timza i at han kanskje skulle gi deg en "smak av din egen medisin". Det kan være ganske effektivt, jeg og samboer har både gitt og fått slik "medisin" i vårt forhold. Men det har alltid vært en samtale om det etterpå, eventuelt først. Da snakker vi om hvorfor det ble gjort/skal gjøres, og hvordan det føltes.

Så om jeg hadde vært deg, hadde jeg fortsatt å ta initiativ. Og eventuelt spurt om han mente å lage et poeng av avvisningen, eller om han bare ikke hadde lyst der og da. Sistnevnte bør få være en ærlig sak uansett, syns jeg.

Anonymous poster hash: bc515...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Timza i at han kanskje skulle gi deg en "smak av din egen medisin". Det kan være ganske effektivt, jeg og samboer har både gitt og fått slik "medisin" i vårt forhold. Men det har alltid vært en samtale om det etterpå, eventuelt først. Da snakker vi om hvorfor det ble gjort/skal gjøres, og hvordan det føltes.

Så om jeg hadde vært deg, hadde jeg fortsatt å ta initiativ. Og eventuelt spurt om han mente å lage et poeng av avvisningen, eller om han bare ikke hadde lyst der og da. Sistnevnte bør få være en ærlig sak uansett, syns jeg.

Anonymous poster hash: bc515...07e

Meg igjen; jeg las over en gang til, og tenkte først nå over at han ikke reagerer når du klager over akkurat det samme. Da hadde jeg definitivt tatt det opp med ham, og lurt på hva som er greia her.

Anonymous poster hash: bc515...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...