Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 28. november 2014 #21 Skrevet 28. november 2014 Jeg har egentlig ingen så kjedelig er jeg
turbogubben Skrevet 29. november 2014 #22 Skrevet 29. november 2014 har en ting for feite damer, aldri gjort noe med det da.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 Å gå inni dama og slikke henne etterpå :-) Anonymous poster hash: b2ece...688
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 Jeg har en litt rar en... tenner på gjennomførte og lekre dragqueens... :-sAnonymous poster hash: 886a9...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Tenner på litt sær dominans. Å ha henne hjelpeløs foran meg på sengen,gjerne bundet fast, mens hun klynker i kåtskap og frustrasjon, og jeg har full kontroll og bestemmer når hun skal komme og hvor nærme hun skal komme, bare for å bli skuffet når hun må vente enda litt til, DET er et kick av dimensjoner. Og når hun til slutt er så kåt at jeg kan vippe henne over kanten ved å blåse på klitoris, da føler man at man har ganske god kontroll. Tenner på mer vanlige dominanseting også, som å deepthroate henne der jeg styrer (viktig å kunne lese partner her!) og enkel bondage i ulike posisjoner os situasjoner. De to siste kan gjerne kombineres med en form for master/slave-rollespill. Eller undertrykt hushjelp/au-pair som en eks var ganske fan av å leke, særlig når jeg kom fra jobb. Enten med nedverdigelse og delvis maktmisbruk eller med henne som overivrig pleaser. Anonymous poster hash: f1afd...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #28 Skrevet 29. november 2014 Har ikke noen sterke fetisjer. Jeg trives med å være underdanig.. Så klisjeen om at folk med en del ansvar liker det totalt motsatte seksuelt passer fint på meg. Anonymous poster hash: cae0e...0dd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #29 Skrevet 29. november 2014 SpankingAnonymous poster hash: 70cb3...3f8
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #30 Skrevet 30. november 2014 Jeg tenner på å dominere. Liker ikke at mannen er øverst, jeg vil selv alltid være det. Nyter det ikke ordentlig i misjonær for eksempel. Doggy er greit, men misjonær er fælt syns jeg. Også tenner jeg veldig på å suge, må alltid gjøre det under sexen UANSETT hva. Fantastisk forspill også, for jeg blir så kåt av det. Å binde fast mannen syns jeg også er veldig spennende og turn on, men er ikke alle menn som liker det her da.. Å bli dominert selv takler jeg overhodet ikke. Anonymous poster hash: dee6b...619 1
Gjest doktor Skrevet 30. november 2014 #31 Skrevet 30. november 2014 damerumper og jeg må få bestemme! 1
PrinsesseNila Skrevet 30. november 2014 #32 Skrevet 30. november 2014 (endret) - Spanking, litt choking, bli tatt hardt, bli dominert i senga (frivillig selvsagt!), bli bundet fast, orgasmekontroll, bruk av leker - Menn i dress eller uniform (kommer litt an på uniformen) - Menn med penger -Mye eldre menn (dvs. 30-40 siden jeg bare er 20) -Skjegg (ikke langt, men i det minste noen dagers stubber) Endret 30. november 2014 av PrinsesseNila
Em11mily Skrevet 30. november 2014 #33 Skrevet 30. november 2014 I denne tråden: Folk som har misforstått begrepet fetisj, og folk som har de svakeste fetisjene jeg har noengang har sett. Hvor er vannsport? Hvor er bukkake? Hvor er nedverdigelse? Hvor er sadisme? Hvor er ABDL? Hvor er å stjele tannbørster og onanere med dem? Hvor er å la andre menn knulle deg, mens din egen mann sitter og runker i et hjørne? Hvor er balleknusing? Hvor er å smøre jentesaft på menn som har sovnet på fest? Skjerpings altså. Alvorlig talt. Kvinneguiden burde bytte navn til Puritanerguiden. Anonymous poster hash: 86810...cb5 stjele tannbørster og onanere med dem? Hahahahahahahaha,er vel ikke noen som gjør det vel??????????????? Heretter er min innelåst i safen...........
Sapientia Skrevet 30. november 2014 #34 Skrevet 30. november 2014 Jeg har egentlig ingen så kjedelig er jeg Da er vi to kjedelige her. Vil ikke si at helt normal sex uten noen store utskeielser eller overraskelser er en fetish.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #35 Skrevet 30. november 2014 Tenner på litt sær dominans. Å ha henne hjelpeløs foran meg på sengen,gjerne bundet fast, mens hun klynker i kåtskap og frustrasjon, og jeg har full kontroll og bestemmer når hun skal komme og hvor nærme hun skal komme, bare for å bli skuffet når hun må vente enda litt til, DET er et kick av dimensjoner. Og når hun til slutt er så kåt at jeg kan vippe henne over kanten ved å blåse på klitoris, da føler man at man har ganske god kontroll.Anonymous poster hash: f1afd...bb2 Hva er sært med dette? Dette er hva 9 av 10 dominante driver med. Anonymous poster hash: e6fc7...da1 1
Ian Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Jenter som ønsker å bli dominert, gjerne bondage. Jeg er spesielt glad i total underkastelse hvor jeg blant annet har halsbånd på henne. Høye hæler og støvletter er også noe jeg "krever". Større damer som er sikre på sin kropp er også veldig opphissende, og damer som tenner på at jeg har mye penger.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #37 Skrevet 2. desember 2014 Bleier (kun rene, ikke wet/scat) Lakklær Skinnklær (helst fake skinn) Latex Støvletter (skinn, fake skinn, pvc) Bli "pult som en dame" - Dvs ha på bh, skjørt, støvletter og tatt bak Mørke damer Store damer - chubby, ikke nødvendigvis "obese" Sprute på meg selv i ansiktet Pupper Ikke alle kan defineres som "fetish" i ordets rette forstand, men det er det jeg tenner på. Anonymous poster hash: 40342...0ea
Uredd Skrevet 2. desember 2014 #38 Skrevet 2. desember 2014 I denne tråden: Folk som har misforstått begrepet fetisj, og folk som har de svakeste fetisjene jeg har noengang har sett. Hvor er vannsport? Hvor er bukkake? Hvor er nedverdigelse? Hvor er sadisme? Hvor er ABDL? Hvor er å stjele tannbørster og onanere med dem? Hvor er å la andre menn knulle deg, mens din egen mann sitter og runker i et hjørne? Hvor er balleknusing? Hvor er å smøre jentesaft på menn som har sovnet på fest? Skjerpings altså. Alvorlig talt. Kvinneguiden burde bytte navn til Puritanerguiden. Anonymous poster hash: 86810...cb5 Det er her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=866006#entry15001516
Gjest Nosoul Skrevet 2. desember 2014 #39 Skrevet 2. desember 2014 Bondage og det å bli dominert... 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #40 Skrevet 2. desember 2014 Det at typen er dominerende i senga! Definitivt!Anonymous poster hash: 52601...5a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå