Gå til innhold

Hjelp! kukken hans stinker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg be han vaske dingsen hans bedre uten å såre han. Jeg har lyst til å gi han oralsex men jeg klarer ikke å gjøre det når den stinker sånn. Vil ikke såre han i det hele tatt, for han er en nydelig gutt.

Kanskje han ikke drar forhuden bakover når han vasker den????



Anonymous poster hash: ff643...70b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker litt Gestapo, men jeg sa det rett ut. Jeg skulle sugen en gang, og ræva lukta gamle danglebær lang vei! Ikke nok med det, men kukosten satt fast som skorper under forhuden, ærlig talt... renslighet må man da ha. Jeg var så ekstrem før at jeg vasket meg hver eneste gang jeg jeg var ferdig på dass. Endten det var bimmelim eller bommelom. Det måtte jeg raskt slutte med, alt for rent der nede er feil pH verdi, det ga meg faktisk soppinfeksjon å være FOR rein... tenk at det faktisk går an å være for rein!Da var det på apoteket da, kjøpe canesten med både vaginale piller og salve, smile pent mens jeg viste hva damen bak kassen tenkte. Haha... ja LITT renslighet må man jo ha.

Om du ikke vil spørre/si det direkje rett ut, kan du jo alltids fortelle historien min som et hint. Lykke tiL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg be han vaske dingsen hans bedre uten å såre han. Jeg har lyst til å gi han oralsex men jeg klarer ikke å gjøre det når den stinker sånn. Vil ikke såre han i det hele tatt, for han er en nydelig gutt.

Kanskje han ikke drar forhuden bakover når han vasker den????

Anonymous poster hash: ff643...70b

Du sier han må vaske snoppen bedre hvis han vil ha oralsex, fordi den stinker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...