AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Da jeg var barn brukte jeg hydrokortison øyesalve mot eksem. Denne øyesalven er tatt av markedet for noen år siden. Jeg lurer på om det er noen andre her inne som har brukt denne øyesalven, og som har fått mørk hud/mørke ringer rundt øynene etter bruk av denne? Anonymous poster hash: 0676d...90b
J_9 Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 Du burde kanskje ikke bruke den når den er tatt av markedet?... Må jo være en grunn til at de har tatt den vekk tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 Du burde kanskje ikke bruke den når den er tatt av markedet?... Må jo være en grunn til at de har tatt den vekk tenker jeg Jeg har selvfølgelig ikke brukt denne på mange år. Men lurer på om noen andre har fått mørk hud/mørke ringer rundt øynene etter bruk av denne... Har snakket med en annen person som også har brukt øyesalven og lurer da på om det er flere der ute som sliter med det samme som oss. Anonymous poster hash: 0676d...90b 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #4 Skrevet 29. november 2014 Ingen? Hmm... Anonymous poster hash: 0676d...90b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå