AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Del Skrevet 26. november 2014 Skulle åpne bildøren som var fryst fast, måtte dra i og etter det ville ikke døren lukke seg/gå i smekk selv etter å stått på og bli varm. Tok enda lenger tid før den endelig lukket seg/gikk i smekk. I dag klarte jeg ikke låse opp døren, fikk ikke nøkkelen helt inn og ikke vridd rundt. Får ikke lukket opp døren fra innsiden, skjer ingenting når jeg drar i håndtaket fraeinnsiden. Må dra ned vindu og åpne fra utsiden. Hvordan skal dette gå når det blir enda kaldere?? Kan jeg la døra stå åpen/på gløtt om natten så jeg ikke må rive den opp tilfelle døra ikke vil smekke seg igjen? Kan ikke kjøre med en dør som svinger opp :schock:Anonymous poster hash: 5bf22...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #2 Del Skrevet 26. november 2014 Prøv å smør pakningen rundt døra med f.eks. frostvæske. Og bruk låsolje som tåler frost i låsen. Funker ikke dette, prøv med litt frostvæske i selve låsemekanismen. Ville ikke hatt opp døren, da kommer du til å måtte skrape is av ruta innvendig. Anonymous poster hash: dcb31...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå