Gå til innhold

Eh, ungen spiser hele kaka..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det farlig?

Anonymous poster hash: 3d02a...0e6
  • Liker 1
Skrevet

Haha, så den. Det er ganske vanlig i USA å ha cake smashing på 1-års dagen.
Men nå driver de jo å drar biter av kaka for at det skal se ut som ungen har spist mer. Man får det bare ikke helt med seg i videoen.

Skrevet

Ungen spiser jo ikke hele kaka. Hun smaker og kjenner på den.

Jeg hadde gjerne latt barnet mitt gjøre dette om det resulterte i minneverdige bilder, men har hittil nøyd meg med vanlige boller med krem og synes at det funker kjempegodt. :fnise:

Skrevet

Jeg liker heller ikke dette. Husker hun svært overvektige på unge mødre gjorde dette med gutten sin, og jeg ble litt uvell faktisk.

Mener ikke at de er dårlige foreldre, eller at barn tar skade av det. Jeg bare liker det ikke.

Anonymous poster hash: 337f3...223

• Liker 3
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Kan barn dø av å spise kake? Blir de merket for livet av å spise kake på ettårsdagen sin? Er det alkohol i kaka? Hasj? HVA ER PROBLEMET?

Anonymous poster hash: 86133...da3

• Liker 8
Skrevet

Kiden er jo tydeligvis den fødte kakemoms :fnise:

Joke aside, jeg skjønner ikke helt problemet?..

• Liker 1
Skrevet

Dette er helt vanlig her jeg bor og sikkert andre plasser, alle mine venninner bakte en egen kake (ikke en stor og et barn klarer ikke å spise en stor kake) til barnet når det ble ett år og lot barnet hive seg over kaken, det gjorde jeg og. Har også sett bilder på facebook hvor andre venninner i andre deler av landet har gjort det samme.

Min heiv seg heller ikke over kaken, han småspiste men fikk noen fine bilder, ble mye gris uansett :)

Anonymous poster hash: 892cd...426

• Liker 1
Skrevet

Hva med å skjære av ett stykke av kaka?

Herregud så mye tull som skal importeres fra USA.

Svar: nei, dette ser jeg ikke poenget med. Jeg lar heller gjestene i bursdagen få smake enn å ruinere ei god kake på bare grising.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å skjære av ett stykke av kaka?

Herregud så mye tull som skal importeres fra USA.

Svar: nei, dette ser jeg ikke poenget med. Jeg lar heller gjestene i bursdagen få smake enn å ruinere ei god kake på bare grising.

Hehehe, du har mye å lære

• Liker 1
Skrevet

Hehehe, du har mye å læreAnonymous poster hash: 86133...da3

Jeg har ett barn fra før av, hvis det var det du lurte på.

Jeg er veldig godt vant til grising. Men man behøver da ikke legge opp til det med å dytte ei diger kake oppi ansiktet på en ettåring?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Jeg ser heller ikke en unge som spiser hele kaken.

Når det er sagt så ville jeg ikke gjort dette selv, men det er mest på grunn av at jeg ikke har lyst på så harry bilder av ungen min...og jeg ville i hvert fall ikke betalt for det.

• Liker 2
Skrevet

Hva er problemet egentlig? Kan barn dø av å spise kake? Blir de merket for livet av å spise kake på ettårsdagen sin? Er det alkohol i kaka? Hasj? HVA ER PROBLEMET?

Tror du kom borti Caps Lock.

Anonymous poster hash: 05bdd...fc4

• Liker 3
Skrevet

Blodharry bilder, spør du meg....

Anonymous poster hash: 6fa39...87b

• Liker 2
Skrevet

http://www.side2.no/foreldre/her-far-babyen-smake-kake-for-frste-gang/8513867.html

Mora lar ungen spise hele kaka bare for å få noen bra bilder? Er dette noe dere hadde gjort?

Anonymous poster hash: 7df44...c61

Det er jo en morsom og annerledes måte å ta 1års bildet på da :-) også i studio! og babyen lekte og grisa med den, som barn flest gjør når de spiser kake :)

Kunne gjerne tenkt meg å prøve det, den gangen jeg får barn :-)

• Liker 1
Skrevet

http://www.side2.no/foreldre/her-far-babyen-smake-kake-for-frste-gang/8513867.html

Mora lar ungen spise hele kaka bare for å få noen bra bilder? Er dette noe dere hadde gjort?

Anonymous poster hash: 7df44...c61

så nettopp videon, og jeg kan ikke se at ungen spiser HELE kaka som du påstår. Derimot griser og smaker barnet på kaka, den drar den utover. Det gjør også de voksne i det neste klippet. Jøss, alt folk hener seg opp i.

Anonymous poster hash: 40d22...54c

Skrevet

Jeg synes også det virker vanlig. Spesielt på 1-årsdagen er det en slags demonstrasjon av at de er eldre og kan få spise helt selv. Vi planla å gjøre det her på 1-årsdagen også, men pga. komplikasjoner med spisingen, ble det iskake istedet, ute i hagen. Ble sølete, mener jammen gøy å se videoen om og om igjen..

Skrevet

Blodharry bilder, spør du meg....

Anonymous poster hash: 6fa39...87b

WORD!

Og blodharry musikk...

Anonymous poster hash: 7f67a...a03

Gjest Keikolina
Skrevet

Kg hysteri på sitt beste, ha ha.
Skrevet

Er jeg alene om å synes unger som griser er alt annet enn sjarmerende?

Jada, jeg vet at ettåringer griser, men må man virkelig ha bilder av det? Jeg synes det er ekkelt, jeg....

Anonymous poster hash: 6b176...5af

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...