Gå til innhold

Til alle menn i begynnelsen av 30-årene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei og takk for oppløftende ord,

Ja, jeg giftet meg for tidlig fordi han fridde og jeg trodde jo at han var mannen i mitt liv..Men etter noen år med ekteskap skjønte jeg at han tok litt for lett på "...og onde dager".

Jeg frykter at nettopp menn vil se på det som negativt at jeg har vært gift og vifter med skilsmisse-flagget så ung..



Anonymous poster hash: eadb6...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker bare at det er bra for deg at du kom deg bort før det ble barn inne i bildet 👍

Ser på de fleste som stifter familie / gifter seg tidlig (gjerne bedehus folk) som litt dumsnille og naive. Noen åpner øynene etter noen år og innser at de har vokst i fra hverandre, men da har de gjerne barn.

Ser sjeldent noen som virkelig stråler, men folk som har grodd fast i hverandre og har slått seg til ro med at 'slik er det - slik er livet' (Ens egen trygge boble.. Men hvor er spenningen ? Begjæret? Lidenskapen?)

Nei vet du hva. Velkommen it av din trygge lille boble. Beste der så finner du en kar som vil rocke verden din, og gi deg så mange nye opplevelser, da dere havner i en slags felles boble (eller verden om du vil) som står ditt hjerte mere nær. En boble du er mere komfortabel i. Alt er bare mye.. Bedre.

Fortsett å blåse luft i boblen - begge to... En klem, et kyss, et fint ord, et blikk,.. En jente som er såpass komfortabel med seg selv at hun kan stå på alle 4 med rumpa til værs - hennes trekk - hva blir ditt trekk ?

Snakker meg om å holde seg til tema. Tror jeg hadde et poeng : Av og til må man ta sjanser i livet, være litt egoist, og bare se hva som kan skje - om man kan finne noe eller noen som kan fylle det tomrommet en har.

Du skremmer nok ingen, men er mere interessant enn de fleste på din alder, da du ikke har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar,

Veldig godt å høre :hug: Jeg håper å møte på noen som ikke freaker like mye ut av at jeg er skilt som meg selv...Jeg er bare så redd for at det er nå alle de bra "catchene" er tatt og at jeg må ta til takke med noen som egentlig er riktig for meg. :vetikke:



Anonymous poster hash: eadb6...e65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ville ikke vært skremt. Det er jo en viss sjanse for at du ble separert fordi det var han det var noe galt med, eller at det bare var forholdet mellom dere det var noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar,

Veldig godt å høre :hug: Jeg håper å møte på noen som ikke freaker like mye ut av at jeg er skilt som meg selv...Jeg er bare så redd for at det er nå alle de bra "catchene" er tatt og at jeg må ta til takke med noen som egentlig er riktig for meg. :vetikke:

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Så kresen du er mot menn, så kresne er menn i forhold til deg. Tenk litt på den.

Anonymous poster hash: 5e81b...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg freaker ut av at jeg bare er 30 år og allerede separert! Føler meg mislykket og er redd for at menn vil unngå meg og tro at det må være noe alvorlig galt med meg.

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Jeg er 25 og ble separert i september :) Skjønner hva du mener! Men tror nok at det vil gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 og ble separert i september :) Skjønner hva du mener! Men tror nok at det vil gå fint :)

Hei,

Hvor lenge var dere gift og hvor lenge hadde dere vært sammen? Hadde vært fint å snakke med noen i samme situasjon (PM feks?)

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hvor lenge var dere gift og hvor lenge hadde dere vært sammen? Hadde vært fint å snakke med noen i samme situasjon (PM feks?)

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

ta gjerne kontakt med meg på innbo, så skal jeg fortelle deg min historie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av trettiårne og dermed for gammel og grå for deg....

Du vil oppdage at de fleste menn 30+ har bagasje de også. Så jeg vil si du ikke skal bekymre deg.

Men det er en naturlig sak det, å kjenne det som at man er ute av dansen og ikke får noen ny når et forhold er gått i oppløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt isolert sett: for mange er det mindre "bagasje" å ha vært skilt enn hvis det f.eks. er unge i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke ts! Dessuten er det et ekstra pluss du er asiat. Med trang mus..

Anonymous poster hash: 79b76...c99

Sjarmerende..... :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At du er separert er et tegn på at du ikke vet hva du vil ha.

Du har sagt deg enig til å gifte deg med en mann, noe som krever at du burde kjenne mannen ganske godt før du sa ja til å bli gift, dersom enten mannen var utro så skjønner jeg hvorfor, men det har du ikke nevnet, noe som får meg til å fundere på om du kanskje kan bli lei av menn fort.



Anonymous poster hash: d517b...8b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er separert er et tegn på at du ikke vet hva du vil ha.

Du har sagt deg enig til å gifte deg med en mann, noe som krever at du burde kjenne mannen ganske godt før du sa ja til å bli gift, dersom enten mannen var utro så skjønner jeg hvorfor, men det har du ikke nevnet, noe som får meg til å fundere på om du kanskje kan bli lei av menn fort.

Anonymous poster hash: d517b...8b2

At man er separert tyder på at det ikke fungerte. Uansett hva grunnen er, og som utenforstående skal man være ganske forsiktig med å dømme uten å vite noe om det.

Og så jeg nevne det at man må være separert i ett år før man kan skilles!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så tiltrukket av asiatere, men ingenting ved det du da skremmer meg...

-mann 33

Anonymous poster hash: 98164...c8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en nyseparert kvinne på 30 år.

Jeg har ingen barn.

Jeg er født og oppvokst i norge.

Jeg er ambisiøs med meget god karriere, jeg har BMI på 20 og er har asiatiske foreldre.

Jeg er "søt".

Ville dere vært interessert eller skremt av at jeg var separert så tidlig? Jeg er så fryktelig nedfor nå og trenger å vite om jeg har ødelagt hele fremtiden min etter bruddet med min mann. Er så redd for å være alene resten av livet, eller at jeg må "ta til takk" med noen etterhvert... :trist:

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Du er 30, ingenting er ødelagt. Slapp av og kom deg ut og ha det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble selv slutt mellom meg og eksen etter 9 år, men vi var ikke gift da. Singel som 28 åring, så fant jeg en fantastisk mann året etterpå. Jeg tenkte som deg, men du har nok mange sjanser skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er separert er et tegn på at du ikke vet hva du vil ha.

Du har sagt deg enig til å gifte deg med en mann, noe som krever at du burde kjenne mannen ganske godt før du sa ja til å bli gift, dersom enten mannen var utro så skjønner jeg hvorfor, men det har du ikke nevnet, noe som får meg til å fundere på om du kanskje kan bli lei av menn fort.

Anonymous poster hash: d517b...8b2

Hei,

Har du tenkt på at det kanskje var han som gikk?

-TS

Anonymous poster hash: eadb6...e65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...