AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Hvordan føles det å bli penetrert i anus, og nyter du det ?Anonymous poster hash: 9e8d7...6d3
detnytter Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 (endret) Skaff deg runkemateriale andre steder, elskerkonami. Endret 26. november 2014 av detnytter 3
Gjest FruKG Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 Ja jeg kan nyte det om det gjøres rett.
Gjest Trollkarlen Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 efukt.com/21102_The_Adorablest_Camwhore.html 0:45 inn i videoen.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Skaff deg runkemateriale andre steder, elskerkonami. Hva er galt med det spørsmålet?Anonymous poster hash: 9e8d7...6d3 1
detnytter Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Hva er galt med det spørsmålet?Anonymous poster hash: 9e8d7...6d3 Har bare fått med meg aktiviteten din på sexforumet og det virker som om du sitter og runker til det du skriver. 1
Gjest FruKG Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Har bare fått med meg aktiviteten din på sexforumet og det virker som om du sitter og runker til det du skriver. Oi... hvordan leser du det? Tenkte ikke tanken, bare at det var en som var nysgjerrig.Men men jeg er jo blond og sikkert litt naiv
Cowboy Lotte Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Er ganske greit og lett å utføre, men problemet er at jeg har ei helt forjævlig sur stank. Skremmer jo fanden på flatmark...
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Har bare fått med meg aktiviteten din på sexforumet og det virker som om du sitter og runker til det du skriver. Hvordan kan du ha fått med deg aktiviteten til AnonymBruker på forumet? Du vet jo ikke hvilke AnonymBrukere som er samme person i ulike tråder...Anonymous poster hash: 7fba8...192 1
Gjest Strandet Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har en mistake om at alle med samme hash tag er fra samme datamaskin. Var kanskje det vedkommente hadde i tankene.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Jeg synes det er deilig først rart, så deilig Anonymous poster hash: 63bc0...5bd
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Jeg syns det er dritrart ( ). Det føles merkelig, som å bæsje oppover og er ikke noe for meg Anonymous poster hash: 90ccd...d74
Tibbie Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Njaa... Vanskelig å beskrive følelsen, men det føles unaturlig Kan nyte det litt, men ikke i like stor grad som ellers. Nyter det ikke fordi det er deilig, men fordi det er annerledes og nesten litt spennende. Hehe... Gjør det mest for hans del. Har bare fått med meg aktiviteten din på sexforumet og det virker som om du sitter og runker til det du skriver. Det er jo en anonym bruker? Men so what om TS sitter å runker til KG? Gjør det noe?
detnytter Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 Njaa... Vanskelig å beskrive følelsen, men det føles unaturlig Kan nyte det litt, men ikke i like stor grad som ellers. Nyter det ikke fordi det er deilig, men fordi det er annerledes og nesten litt spennende. Hehe... Gjør det mest for hans del. Det er jo en anonym bruker? Men so what om TS sitter å runker til KG? Gjør det noe? Det finnes vel mer egnede fora for slik oppførsel. 1
detnytter Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Hvordan kan du ha fått med deg aktiviteten til AnonymBruker på forumet? Du vet jo ikke hvilke AnonymBrukere som er samme person i ulike tråder...Anonymous poster hash: 7fba8...192 Jeg så hvem det var og hvilke type innlegg brukeren har postet tidligere. 1
Bowyang Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Det er først ganske rart. Trenger en del oppvarming og da føles det ut som at jeg bæsjer på meg. Men så skyver jeg bare bort den assosiasjonen til å bæsje og fokuserer kun på selve følelsen og da kommer jeg ganske fort ved litt hjelp på klitoris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå