Gå til innhold

Bulimi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har/hatt bulimi her som har vært så langt nede med bulimien at dere har spist fra andres mat? Ikke klart å beherske dere, spist i skjul mat som ikke er din? Har dere blitt oppdaga og hva skjedde? Har dere klart å slutte og hvordan klarte dere det?

Anonymous poster hash: 15bd5...a6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har stjålet mat mange ganger. Da jeg var innlagt, snek jeg meg ut om natten, tok en stige og klatret til kjøkkenvinduet for å spise.. fy faen, det er nesten ufattelig for meg hvor syk bulimien drev meg.

Har vært mye skriking, kjefting og tårer pga bulimien. Eksen min ble dratt inn i dette også.

Anonymous poster hash: c5384...7e2
Skrevet

Ja, jeg har stjålet mat mange ganger. Da jeg var innlagt, snek jeg meg ut om natten, tok en stige og klatret til kjøkkenvinduet for å spise.. fy faen, det er nesten ufattelig for meg hvor syk bulimien drev meg.

Har vært mye skriking, kjefting og tårer pga bulimien. Eksen min ble dratt inn i dette også.

Anonymous poster hash: c5384...7e2

"Er glad jeg ikke er den eneste" . Er midt oppi dette nå!Klarer ikke å la vær. Stopper ikke og ikke noe som stopper meg! Håper det er over og ut med bulimien for deg <3

Anonymous poster hash: 15bd5...a6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...