AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Noen som har/hatt bulimi her som har vært så langt nede med bulimien at dere har spist fra andres mat? Ikke klart å beherske dere, spist i skjul mat som ikke er din? Har dere blitt oppdaga og hva skjedde? Har dere klart å slutte og hvordan klarte dere det? Anonymous poster hash: 15bd5...a6c
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Ja, jeg har stjålet mat mange ganger. Da jeg var innlagt, snek jeg meg ut om natten, tok en stige og klatret til kjøkkenvinduet for å spise.. fy faen, det er nesten ufattelig for meg hvor syk bulimien drev meg. Har vært mye skriking, kjefting og tårer pga bulimien. Eksen min ble dratt inn i dette også. Anonymous poster hash: c5384...7e2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 Ja, jeg har stjålet mat mange ganger. Da jeg var innlagt, snek jeg meg ut om natten, tok en stige og klatret til kjøkkenvinduet for å spise.. fy faen, det er nesten ufattelig for meg hvor syk bulimien drev meg. Har vært mye skriking, kjefting og tårer pga bulimien. Eksen min ble dratt inn i dette også. Anonymous poster hash: c5384...7e2 "Er glad jeg ikke er den eneste" . Er midt oppi dette nå!Klarer ikke å la vær. Stopper ikke og ikke noe som stopper meg! Håper det er over og ut med bulimien for deg <3 Anonymous poster hash: 15bd5...a6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå