AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Skrevet 26. november 2014 Jeg og kjæresten min skulle dusje sammen her om dagen. Dette er noe vi gjør svært sjelden, da vi for tiden har avstandsforhold. Dette gjorde vi rett før jeg måtte hoppe på toget. Jeg stod allerede naken i dusjen da han kom. Jeg hadde forventet at han skulle få reisning relativt kjapt, men det skjedde ikke før jeg begynte å runke ham. Hvis vi bare koste ble han også slapp og måtte hjelpe til med hånden selv. Han skyldte på at penisen frøys. Dette har jeg aldri opplevd før, så er det sant? Eller tenner han rett og slett ikke på å se meg?Anonymous poster hash: c88c0...b49
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #2 Skrevet 26. november 2014 Dette skjer med alle menn nå og da. Har ingenting med deg å gjøre. Anonymous poster hash: be466...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Skrevet 26. november 2014 it happens. menn er ikke maskiner, noen ganger får de det bare ikke til. Anonymous poster hash: 3b17c...93a 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 ts kan ikke forvente at en tissemann skal reise seg hver gang den ser den tjukke ræva di.. Anonymous poster hash: 17ee4...de2 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Dette her er ingenting og ta personlig. Om du er 20, så kommer du til å le av dette om 10 år. Anonymous poster hash: 76bfa...c68 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Helt normalt. Anonymous poster hash: e0980...92a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Du må huske det at tissetasser er følsomme små skapninger. Hvis de blir nervøse eller kalde blir de bittesmå, men hvis de ser noe de liker blir de store. Den ble kanskje litt kald siden den ble våt, og da ble den stresset fordi den begynte å krympe når den egentlig skulle bli stor og hard, og da ble ikke engang synet av din nakne våte kropp nok. Mitt tips er å la mannen tørke deg og masere deg med fuktighetskrem etter dusjen, for da slipper tassen å bli våt. Anonymous poster hash: 2d0dd...145 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Jeg og kjæresten min skulle dusje sammen her om dagen. Dette er noe vi gjør svært sjelden, da vi for tiden har avstandsforhold. Dette gjorde vi rett før jeg måtte hoppe på toget. Jeg stod allerede naken i dusjen da han kom. Jeg hadde forventet at han skulle få reisning relativt kjapt, men det skjedde ikke før jeg begynte å runke ham. Hvis vi bare koste ble han også slapp og måtte hjelpe til med hånden selv. Han skyldte på at penisen frøys. Dette har jeg aldri opplevd før, så er det sant? Eller tenner han rett og slett ikke på å se meg?Anonymous poster hash: c88c0...b49 Dette kan jo bare bety en ting.. Han kan umulig tenne på deg. Omg kriise.. Eller forresten når du blir nån år eldre så vil du skjønne at dette er helt normalt.Anonymous poster hash: bb6f9...481
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Blir du våt nedentil automatisk hver gang du ser kjæresten din naken? Anonymous poster hash: 81a5c...2da 1
Gjest Fayme Skrevet 26. november 2014 #11 Skrevet 26. november 2014 Hahaha! Du forventet(!) at han skulle få en reisning relativt kjapt?! har ingenting med at han ikke tenner på deg, men tror ikke menn flest får en boner bare av å se en dame, ikke hver bidige gang iallefall, uten at man tar på han
Gjest HeiHade Skrevet 26. november 2014 #12 Skrevet 26. november 2014 Det er så misforstått blant mange kvinner at menn skal være klare på sekundet uansett hva. Slapp aaaav. Det har da vel hendt før at du ikke har blitt kåt på sekundet også. Jesus.
Gjest brutal_mann Skrevet 26. november 2014 #13 Skrevet 26. november 2014 Shait, enda ei sånn ei... Han kan både tenne på deg og elske deg uten å ha ståpikk 24/7. Kvinnfolk ass...
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #14 Skrevet 26. november 2014 Det kan ha vært så lite som at han var sliten eller bare ikke i det humøret. De blir faktisk ikke stive hver gang de ser en kvinnekropp, det hender faaaaktisk at de ikke er i humør! Anonymous poster hash: 26693...762
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #15 Skrevet 26. november 2014 Er du sikker på at du er gammel nok til å ha sex? Om du går enda rundt og trur at menn for ståtiss bare de ser litt hud? Anonymous poster hash: 9d686...011
Cowboy Lotte Skrevet 26. november 2014 #16 Skrevet 26. november 2014 Hehe tror nok mannen er homse... Jaja men da får du være homsevenninnen hans da.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #17 Skrevet 26. november 2014 Hehe tror nok mannen er homse... Jaja men da får du være homsevenninnen hans da. Jeg må si at du har mange flotte teorier på ting og tang. Burde begynne som spåkokone du..Anonymous poster hash: bb6f9...481 1
Cowboy Lotte Skrevet 26. november 2014 #18 Skrevet 26. november 2014 Jeg må si at du har mange flotte teorier på ting og tang. Burde begynne som spåkokone du..Anonymous poster hash: bb6f9...481 Ja spådom er ganske spennende, driver også og jobber innen alternativ medisin, latter yoga og slikt, du burde prøve, hehe ;-)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #19 Skrevet 26. november 2014 1) Kulde gjør i hvert fall penis mindre, og at det også kan komme i veien for en ereksjon virker forsåvidt helt logisk. 2) Det er ingen grunn til å tro at det har noe som helst med deg å gjøre. Slikt skjer de fleste en gang iblant, med varierende mellomrom, og det er ingenting å bekymre seg for. Sjansen for at det har med deg å gjøre er forsvinnende liten. 3) Hva du enn gjør: Ikke spør ham om det, og ikke spør om det er fordi han "ikke tenner på deg". Det har åpenbart ingenting med deg å gjøre, men hvis du insinuerer det vil han virkelig ønske å motbevise det. Da føler han et press på seg, og da kommer det definitivt til å skje igjen. Sånt press er mer eller mindre en garanti for at det skjer igjen. Og da blir det bare verre og verre. Anonymous poster hash: cf574...5f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå