AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 hei dere ! jo jeg holder på med en, men han er ikke så god i senga. og rett som det er er jeg en veldig sex-fiksert jente. det er noe jeg ser på som en ganske stor del av et forhold. han jeg holder på med nå kommer etter jeg har ridd han i kanskje fem minutter og etter dette er det liksom ikke så viktig med meg når han har kommet( har ikke kommet en gang med han) ... uansett så var jeg på fest i helga, der jeg møtte en gutt som venninna mi holdt på med før (hu dreit seg ut og han gadd ikke mer) og etter en stund så endte jo dette med sex da. og vi holdt på leeenge, la oss ikke før sju på morraen og sov til ti.og det er så utrolig lenge siden jeg har følt det på den måten. men det var rett og slett fantastisk, vi kjørte for det meste bare basic stillinger men var fremdeles utrolig fantastisk. dette var for noen dager siden og jeg har tenkt på det ganske mye. så kommer spørsmålene mine burde jeg si det til han jeg holder på med? har jeg en slik forpliktelse? burde jeg slutte dette med han jeg holder på med da jeg ikke føler at jeg ikke orker og ha sex med han da det har blitt så ensformig og jeg har mistet gnisten? aner ikke hva jeg skal gjøre og vil virkelig ikke såre han jeg holder på med er jo blitt glad i han. Anonymous poster hash: 83da6...902
Whynot Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Jeg syns du bør være ærlig dersom du vurderer å fortsette med forholdet med han du holder på med. Hvis ikke må du avslutte det. Hva med å eventuelt lære han opp litt? Fortelle han hva du liker og ikke liker? Be om litt ekstra forspill for din del slik at du også kommer? Må bare legge til at dersom jeg var han du holder på med ville jeg avsluttet det hele dersom jeg viste at du ligger med andre Det må du forberede deg på at han også kanskje vil gjøre.
Mendaså Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 hei dere ! jo jeg holder på med en, men han er ikke så god i senga. og rett som det er er jeg en veldig sex-fiksert jente. det er noe jeg ser på som en ganske stor del av et forhold. han jeg holder på med nå kommer etter jeg har ridd han i kanskje fem minutter og etter dette er det liksom ikke så viktig med meg når han har kommet( har ikke kommet en gang med han) ... uansett så var jeg på fest i helga, der jeg møtte en gutt som venninna mi holdt på med før (hu dreit seg ut og han gadd ikke mer) og etter en stund så endte jo dette med sex da. og vi holdt på leeenge, la oss ikke før sju på morraen og sov til ti.og det er så utrolig lenge siden jeg har følt det på den måten. men det var rett og slett fantastisk, vi kjørte for det meste bare basic stillinger men var fremdeles utrolig fantastisk. dette var for noen dager siden og jeg har tenkt på det ganske mye. så kommer spørsmålene mine burde jeg si det til han jeg holder på med? har jeg en slik forpliktelse? burde jeg slutte dette med han jeg holder på med da jeg ikke føler at jeg ikke orker og ha sex med han da det har blitt så ensformig og jeg har mistet gnisten? aner ikke hva jeg skal gjøre og vil virkelig ikke såre han jeg holder på med er jo blitt glad i han. Anonymous poster hash: 83da6...902 Jeg støtter ikke utroskap, men allerede nå gir han jo langt faen i å tilfredstille deg som du sier, så hvorfor fortsette med han? Elsker du karen? Tviler, ettersom du klarte å være utro. Så bare fortell han hvor du står hen og si hva du mener. Det er feil og si det er pga han at du var utro men det er ikke feil og si at du ikke føler han tilfredstiller dine krav til en kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #4 Skrevet 26. november 2014 hei dere ! jo jeg holder på med en, men han er ikke så god i senga. og rett som det er er jeg en veldig sex-fiksert jente. det er noe jeg ser på som en ganske stor del av et forhold. han jeg holder på med nå kommer etter jeg har ridd han i kanskje fem minutter og etter dette er det liksom ikke så viktig med meg når han har kommet( har ikke kommet en gang med han) ... uansett så var jeg på fest i helga, der jeg møtte en gutt som venninna mi holdt på med før (hu dreit seg ut og han gadd ikke mer) og etter en stund så endte jo dette med sex da. og vi holdt på leeenge, la oss ikke før sju på morraen og sov til ti.og det er så utrolig lenge siden jeg har følt det på den måten. men det var rett og slett fantastisk, vi kjørte for det meste bare basic stillinger men var fremdeles utrolig fantastisk. dette var for noen dager siden og jeg har tenkt på det ganske mye. så kommer spørsmålene mine burde jeg si det til han jeg holder på med? har jeg en slik forpliktelse? burde jeg slutte dette med han jeg holder på med da jeg ikke føler at jeg ikke orker og ha sex med han da det har blitt så ensformig og jeg har mistet gnisten? aner ikke hva jeg skal gjøre og vil virkelig ikke såre han jeg holder på med er jo blitt glad i han. Anonymous poster hash: 83da6...902 Det er galt å være utro... Men det er også galt å bli værende i forhold-man ikke trives i... Av og til kan utroskap være veien ut-når man sitter fast i et svært elendig forhold... Og er forholdet skikkelig kjip,forstår jeg at man kan bli så fortvilt,at man faktisk begår utroskap. Rett og slett forde man trenger et spark bak-for å komme seg vekk,Det er tungt å bryte ut ofte. Utroskap kan være riktig og sunt av og til.For å få åpnet opp øynene..og for å ta en avgjørelse. En riktig avgjørelse! Selvfølgelig er det ingen vits å bli værende i det forholdet-det fungerer jo kunn for han...ikke for deg. Anonymous poster hash: 0a237...610
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Skrevet 26. november 2014 Du vil ikke være sammen med han fordi han er ego i sengen? Det greit det, men hadde du vært glad i han hadde du sagt i fra og dermed forbedret sexen for begge. Selv om du er sex fiksert som du kaller det, er sex noen som trenger kommunikasjon\øving før den blir som begge vil ha det. Jeg regner også med at "holder på" betyr "vi tar ting sakte, imellom tiden kan vi ha to øyner åpne etter noe bedre" hvis dette ikke stemmer så må du si fra til han slik at han kan åpne sine øyner. Anonymous poster hash: 47d91...5da
Gjest Fayme Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Det er galt å være utro... Men det er også galt å bli værende i forhold-man ikke trives i... Av og til kan utroskap være veien ut-når man sitter fast i et svært elendig forhold... Og er forholdet skikkelig kjip,forstår jeg at man kan bli så fortvilt,at man faktisk begår utroskap. Rett og slett forde man trenger et spark bak-for å komme seg vekk,Det er tungt å bryte ut ofte. Utroskap kan være riktig og sunt av og til.For å få åpnet opp øynene..og for å ta en avgjørelse. En riktig avgjørelse! Selvfølgelig er det ingen vits å bli værende i det forholdet-det fungerer jo kunn for han...ikke for deg. Anonymous poster hash: 0a237...610 ts var jo ikke utro, og er jo ikke i et forhold, men hun burde dumpe fyren hun holder på med. Veldig respektløst å ha sex med andre når man holder på med noen. Du har ingen forpliktelse på å fortelle han du holder på med om dette, ville ikke gjort det. Ville bare gjort det slutt og ikke sagt noe om at han var dårlig i sengen, eller at du hadde hatt deg med andre
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 ts var jo ikke utro, og er jo ikke i et forhold, men hun burde dumpe fyren hun holder på med. Veldig respektløst å ha sex med andre når man holder på med noen. Du har ingen forpliktelse på å fortelle han du holder på med om dette, ville ikke gjort det. Ville bare gjort det slutt og ikke sagt noe om at han var dårlig i sengen, eller at du hadde hatt deg med andre Holde på kan jo være hva som helst, så kan vel ikke si noe om TS har vært utro eller ikke. Anonymous poster hash: 5533e...b00
Gjest Fayme Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Holde på kan jo være hva som helst, så kan vel ikke si noe om TS har vært utro eller ikke. Anonymous poster hash: 5533e...b00 Man er vel ikke utro med mindre man er kjæreste/ektefelle med en person... Synes det er umoralsk og kvalmt og respektløst å ha seg med andre om man holder på med noen, samme om de er eksklusive eller ikke, men det er ikke nok til å merke de utro..
Timza Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Hvorfor er det ingen som bare sier ifra? Etter han har kommet, hvorfor bare ligge der og være skuffet fremfor å bare si at man ønsker å bli fingret mer, slikket osv? Er fyren skuffet selv over å ha kommet kjapt, så tenker han på det fremfor å tenke det han burde tenke, nemlig fullføre for dama også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå