Gå til innhold

Lymfeknuter på halsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har hovne lymfeknuter på halsen. Har vært forferdelig vondt de siste 4 dagene. Gikk til legen og han sa det var hovent nedi halsen min, og jeg har hatt vondt når jeg svelger og hvis jeg bøyer hodet. Han sa det var "virus-halsbetennelse". Men istad, når jeg masserte halsen litt, så forsvant smertene...! Hodet føles lettere og føler meg generelt bedre. Men er snørrete og tett i nesa.

Hva i all verden skjedde? :S

Er det positivt eller negativt?

Anonymous poster hash: e1154...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du hadde betente mandler og klarte å klemme ut pusset?

Anonymous poster hash: 0e1ac...4da

Skrevet

Du har en høstforkjølelse som så mange andre på denne årstiden. Dette går over av seg selv i løpet av en uke eller to.

Anonymous poster hash: 86494...56d

Skrevet

Ja,det kan vel hende jeg klarte å klemme ut pusset. Ble litt slimete i halsen etter dette også...?

Ts.

Skrevet

Dytter litt..

Skrevet

Herlighet og folk spør om mye rart, er du mann også? Det er helt NORMALT å bli forkjølet på denne tiden, og det er nettopp det du er!

Anonymous poster hash: 1c38c...438
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner dere ikke hva TS spør om eller? Ikke om hun er forkjøla, men hva som skjedde da hun masserte.

Anonymous poster hash: 0e1ac...4da

• Liker 1
Skrevet

Er enig i at det kan ha vært en stor puss-propp i mandelen som ble presset ut i massasjen.

:tristbla:

Hvis legen mente det var virus kan det jo ha vært en sekundær bakterie-infeksjon der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...