AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Del Skrevet 25. november 2014 Hei. Har hovne lymfeknuter på halsen. Har vært forferdelig vondt de siste 4 dagene. Gikk til legen og han sa det var hovent nedi halsen min, og jeg har hatt vondt når jeg svelger og hvis jeg bøyer hodet. Han sa det var "virus-halsbetennelse". Men istad, når jeg masserte halsen litt, så forsvant smertene...! Hodet føles lettere og føler meg generelt bedre. Men er snørrete og tett i nesa. Hva i all verden skjedde? :S Er det positivt eller negativt? Anonymous poster hash: e1154...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #2 Del Skrevet 25. november 2014 Kanskje du hadde betente mandler og klarte å klemme ut pusset? Anonymous poster hash: 0e1ac...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Del Skrevet 25. november 2014 Du har en høstforkjølelse som så mange andre på denne årstiden. Dette går over av seg selv i løpet av en uke eller to.Anonymous poster hash: 86494...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Del Skrevet 25. november 2014 Ja,det kan vel hende jeg klarte å klemme ut pusset. Ble litt slimete i halsen etter dette også...? Ts.Anonymous poster hash: e1154...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Del Skrevet 25. november 2014 Dytter litt..Anonymous poster hash: e1154...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Del Skrevet 26. november 2014 Herlighet og folk spør om mye rart, er du mann også? Det er helt NORMALT å bli forkjølet på denne tiden, og det er nettopp det du er! Anonymous poster hash: 1c38c...438 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Del Skrevet 26. november 2014 Skjønner dere ikke hva TS spør om eller? Ikke om hun er forkjøla, men hva som skjedde da hun masserte. Anonymous poster hash: 0e1ac...4da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noope Skrevet 26. november 2014 #8 Del Skrevet 26. november 2014 Er enig i at det kan ha vært en stor puss-propp i mandelen som ble presset ut i massasjen. Hvis legen mente det var virus kan det jo ha vært en sekundær bakterie-infeksjon der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå