AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 noen som har hatt det eller fantaserer om det? isåfall, for dere som har fått svart ståpikk hvordan var det? Anonymous poster hash: 67e33...03e
pinar Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på annet språk enn det som står i reglene. pinar, mod.
Gjest paramount Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Det ble litt for mye av det gode...for å si det sånn...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Jeg hat hatt plenty av sex med afrikanske kvinner. Kun prostituerte riktignok, men må si det ga mersmak . Nam nam. Anonymous poster hash: 8c5a4...6d2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Jeg hat hatt plenty av sex med afrikanske kvinner. Kun prostituerte riktignok, men må si det ga mersmak . Nam nam.Anonymous poster hash: 8c5a4...6d2 Utdyp gjerne 😆Anonymous poster hash: 5b220...78d
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Nei men jeg har hat sex med en afrikanske kvinne........vel afro-amerikansk kvinne
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Nei men jeg har hat sex med en afrikanske kvinne........vel afro-amerikansk kvinne Hvordan kjennes det ut i forhold til norsk mus?Anonymous poster hash: ee352...bbf
Gjest HeiHade Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Nei, kan ikke si at det er noe jeg fantaserer om. Jeg har så langt kun blir tiltrukket av menn med lys hud. Skal så klart aldri si aldri, men jeg tror ikke det kommer til å skje i grunn.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Jeg har vært med en del svarte damer og det er jo litt spenning i det for det gir liksom litt mersmak og er ikke noe jeg nødvendigvis går eller får ofte. Men føler de vet akkurat hvordan de skal tilfredsstille meg og gjør alt mulig rart i sengen. I motsetning til mange norske jenter tenker de ikke bare på seg selv og gir litt mer og tørr litt mer i sengen. Ofte er de trangere en hvite jenter også, ikke alltid men de fleste jeg har vært borti var utrolig trange. Men det er min erfaring da og jeg kunne godt knult flere hvis det var litt mer tilgjengelig, uten om horer for det ville jeg aldri kjøpt. Anonymous poster hash: 00353...61e
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Hvordan kjennes det ut i forhold til norsk mus? Anonymous poster hash: ee352...bbf Den var bedre en noen og værre en andre.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 Har hatt det, han var min første. Han var veldig hensynsfull og omtenksom, annet enn det var det ikke noe spesielt med han Anonymous poster hash: 04811...29a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Større, jo bedre! Anonymous poster hash: 6356a...5ff 2
majagirl Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Pussig sak, men når jeg ser en afro-amerikaner på film så kan jeg finne han hot, og ville hat sex med han i en fantasi. Men de mennene som går rundt i byen her fra Afrika har jeg ikke så lyst til å ha sex med. Det har med måten de ser på meg på når jeg går forbi, hvordan de går kledd, lukt, renslighet, noen er tydelig rusa, og jeg lurer på hvorfor de henger på et gatehjørne midt på dagen. Så i det virelige liv ikke så hipp. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå