Gå til innhold

Satte inn Kobberspiral


Fremhevede innlegg

Skrevet

Og har blødd i over to uker nå. Er dette normalt tro?

Jeg har ikke vondt, så har ikke vært bekymret, men nå har det gått litt lang tid...

Det er kanskje normalt? Ringer legen i morgen, men ble pluttselig urolig her :)

Anonymous poster hash: 41b0b...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde en dag....ville tatt en sjekk.

Skrevet

Ulempen med kobberspiral er at den gir mer og mer langvarig mensblødning i motsetning til hormonspiraler som får mensblødninger til å minske evt. Opphøre helt.

Det du opplever mener jeg er innenfor normalen.

Anonymous poster hash: 75f6f...110

Skrevet

Søstra mi sa at hun blødde i flere uker i begynnelsen, og hver mensen var mye kraftigere enn før de første mnd, men så ble det mer normalt men ennå litt kraftige blødninger.



Anonymous poster hash: e5df4...48f
Skrevet

Det er normalt, noen reagere sånn :) Jeg blødde i 8 dager, hadde kraftigere mensensmerter i 5 mnd samt lenger mens i den perioden 2-3 dager ekstra, men nå er alt tilbake til normalen :)

Anonymous poster hash: ac002...2c2

Skrevet

Helt normalt i det du skriver. Noen blør i flere mnd etter å ha satt inn kobberspiral, andre blør en dag eller to. Alle reagerer forskjellig, dessverre høres det ut som du er en av de som må belage deg på noen uker med blødninger før det stabiliserer seg



Anonymous poster hash: 51c40...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...