AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #1 Skrevet 25. november 2014 Og har blødd i over to uker nå. Er dette normalt tro? Jeg har ikke vondt, så har ikke vært bekymret, men nå har det gått litt lang tid... Det er kanskje normalt? Ringer legen i morgen, men ble pluttselig urolig her Anonymous poster hash: 41b0b...c0d
Kristine79 Skrevet 25. november 2014 #2 Skrevet 25. november 2014 Jeg blødde en dag....ville tatt en sjekk.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #3 Skrevet 25. november 2014 Ulempen med kobberspiral er at den gir mer og mer langvarig mensblødning i motsetning til hormonspiraler som får mensblødninger til å minske evt. Opphøre helt. Det du opplever mener jeg er innenfor normalen.Anonymous poster hash: 75f6f...110
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #4 Skrevet 25. november 2014 Søstra mi sa at hun blødde i flere uker i begynnelsen, og hver mensen var mye kraftigere enn før de første mnd, men så ble det mer normalt men ennå litt kraftige blødninger. Anonymous poster hash: e5df4...48f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Det er normalt, noen reagere sånn Jeg blødde i 8 dager, hadde kraftigere mensensmerter i 5 mnd samt lenger mens i den perioden 2-3 dager ekstra, men nå er alt tilbake til normalen Anonymous poster hash: ac002...2c2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #6 Skrevet 26. november 2014 Helt normalt i det du skriver. Noen blør i flere mnd etter å ha satt inn kobberspiral, andre blør en dag eller to. Alle reagerer forskjellig, dessverre høres det ut som du er en av de som må belage deg på noen uker med blødninger før det stabiliserer seg Anonymous poster hash: 51c40...a97
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå