Gå til innhold

Vil ikke være jomfru lenger!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 18 og jomfru, ikke fordi jeg har noen prinsipper om å vente eller fordi jeg ikke er klar, men fordi sjansen ikke har bydd seg enda. Og nå er jeg møkka lei..

Men jeg er rimelig trang og unnslapp dessuten såvidt en voldtekt for noen år siden, så jeg trenger noen som er forsiktige og snille. Er ikke interessert i noe forhold, vil bare ha sex, men jeg er jo selvsagt selektiv med hvem jeg slipper i buksa. Kjenner ikke så mange folk heller, og definitivt ingen jeg ville ligget med.

Noen som har vært i noen lunde samme situasjon??

Hilsen seksuelt frustrert jomfru..

Anonymous poster hash: 53b45...861
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var i den situasjonen mange år siden. Var så dum at jeg ikke klarte å vente til jeg fant noen spesiell å dele det med. Så det ble en litt random fyr som jeg aldri så siden og som faktisk viste seg å være gift.

Angret som bare det i ettertid. Klok av skade. Ville ikke ha gjort det igjen om jeg hadde hatt muligheten.

Hva som er riktig for deg kan bare du vite, men er du typen som har vanskelig for å si nei så tenk deg godt om. Og gjør det med noen du stoler helt på.

Gjør det til et godt minne

Skrevet

Takk for svaret! Leit å høre at du gikk gjennom det.. Jeg har opplevd min andel fæle menn og er ikke innsilt på å ha sex bare fordi fyren vil det, det må være på mine egne premisser.

Anonymous poster hash: 53b45...861
Skrevet

high five, jeg er og 18 og jomfru.men hvem bryr seg. jeg gidder ikke å gi bort jomfruen min til en random person. Den blir borte så snart jeg finner den perfekte personen

Anonymous poster hash: f1d96...a53
Skrevet

high five, jeg er og 18 og jomfru.men hvem bryr seg. jeg gidder ikke å gi bort jomfruen min til en random person. Den blir borte så snart jeg finner den perfekte personen

Anonymous poster hash: f1d96...a53

Hahaha,kloke ord skrevet på en morsom måte :-) Ikke forhast deg/ dere så blir det en opplevelse å huske istedenfor å gremmes over :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...