Tøytigern Skrevet 25. november 2014 #61 Skrevet 25. november 2014 Man burde heller spørre seg: Hvordan player man douchebagen som player den som prøver å playe douchebagen mens han player en player som player en player? Anonymous poster hash: 277d1...97e Høres ut som et middels norsk utested på en lørdag i desember...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #62 Skrevet 25. november 2014 Hva er det du vil ta hevn for? Har han avvist deg? Gitt deg falske forhåpninger? Tror du må utdype situasjonen mer for å kunne svare på dette.Anonymous poster hash: b3f96...086 En gutt som bruker meg kun for sex(tror jeg). Han har ialleflal gjort det i mange mnder nå. Jeg er alltid ganske kald å later som jeg ikke bryr meg. Sist vi lå sammen rett før vi sovnet sa jeg " jeg er ganske glad i deg" å da kysset han meg å sa "jeg er iallefall veldig glad i deg" helgen etter ringte han meg i fylla å spurte om vi ikke kunne finne på noe når han kom hjem, han sa han godt kunne bli med på trening eller til stallen. (vi går skole ulik by, men har samme hjemplass å begge er hjemme ganske ofte i helgene) tror dere dette er en del av spilet, eller at han faktisk er interisert? Jeg tenker, han ha jo brukt meg for sex så lenge, så om han ville noe mer hadde det kanskje vært det nå? Hver gang vi møtes sier han at han har savnet meg. Jeg er veldig forsiktig med ordene tilbake, å vil ikke si for mye. Men innerst inne tror jeg alt dette er et spill, så hvordan kan jeg være sikker? Hva tror dere...Anonymous poster hash: 223dc...8d0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #63 Skrevet 25. november 2014 Hm. Er litt usikker på hvor privat jeg skal bli under nick. Men jeg kan si så mye som at jeg aldri så på meg selv som en player. Det var andre som begynte å snakke om meg som en, og dermed fikk jeg vite at de sa jeg var dette. Kjæresten min ble feks ble advart mot at jeg bare var en som tømte og rømte og at jeg var en player. Heldigvis satset hun på meg likevel. Okei, bare lurte. Derfor jeg skriver som anonym, vil ikke at folk skal få inntrykk av at jeg er en drittsekk. Eventuelt at noen karer gjenkjenner historien om seg selv hah.. Anonymous poster hash: b3f96...086
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #64 Skrevet 25. november 2014 En gutt som bruker meg kun for sex(tror jeg). Han har ialleflal gjort det i mange mnder nå. Jeg er alltid ganske kald å later som jeg ikke bryr meg. Sist vi lå sammen rett før vi sovnet sa jeg " jeg er ganske glad i deg" å da kysset han meg å sa "jeg er iallefall veldig glad i deg" helgen etter ringte han meg i fylla å spurte om vi ikke kunne finne på noe når han kom hjem, han sa han godt kunne bli med på trening eller til stallen. (vi går skole ulik by, men har samme hjemplass å begge er hjemme ganske ofte i helgene) tror dere dette er en del av spilet, eller at han faktisk er interisert? Jeg tenker, han ha jo brukt meg for sex så lenge, så om han ville noe mer hadde det kanskje vært det nå? Hver gang vi møtes sier han at han har savnet meg. Jeg er veldig forsiktig med ordene tilbake, å vil ikke si for mye. Men innerst inne tror jeg alt dette er et spill, så hvordan kan jeg være sikker? Hva tror dere...Anonymous poster hash: 223dc...8d0 Har du noen gang stilt krav til han? Har du noen gang sagt at du er interessert i et forhold med han? Hvis du ikke har vært klar på dette, så er det svært mulig at han tror at dere har en gjensidig tanke om at dere er friends with bennefits. Og at han derfor ikke føler at han leker med deg, men kun tenker at du også er fornøyd med "ordningen" dere har. Anonymous poster hash: b3f96...086
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #65 Skrevet 25. november 2014 Har du noen gang stilt krav til han? Har du noen gang sagt at du er interessert i et forhold med han? Hvis du ikke har vært klar på dette, så er det svært mulig at han tror at dere har en gjensidig tanke om at dere er friends with bennefits. Og at han derfor ikke føler at han leker med deg, men kun tenker at du også er fornøyd med "ordningen" dere har.Anonymous poster hash: b3f96...086 Det eneste jeg har sagt er at jeg ikke gidder noe tull osv, da sa han han ville bli bedre kjent å møtes mere. Jeg er veldig kald mot han, så han å alltid "jobbe" litt for det. Men vi har aldri snakket om hvor vi vil osv, kanskje det er på tide? Mulig du har rett. Men det virker da som han bryr seg om meg, men fullt mulig han kun vil ha sex. Vet han har fortallt kompisene sine om oss også. Hele greia er egenlig veeldig komplisert, å jeg vil vite mer å snu om på kortene.Anonymous poster hash: 223dc...8d0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #66 Skrevet 25. november 2014 Det eneste jeg har sagt er at jeg ikke gidder noe tull osv, da sa han han ville bli bedre kjent å møtes mere. Jeg er veldig kald mot han, så han å alltid "jobbe" litt for det. Men vi har aldri snakket om hvor vi vil osv, kanskje det er på tide? Mulig du har rett. Men det virker da som han bryr seg om meg, men fullt mulig han kun vil ha sex. Vet han har fortallt kompisene sine om oss også. Hele greia er egenlig veeldig komplisert, å jeg vil vite mer å snu om på kortene.Anonymous poster hash: 223dc...8d0 Play the gameAnonymous poster hash: 223dc...8d0
Lizabeth Skrevet 25. november 2014 #67 Skrevet 25. november 2014 Jeg tenker TS er en faker. En faker som i, en bedriten løgner som dikter historier for å prøve å fremstille seg bedre for andre? Eller som en som prøver å manipulere andre med småhint og andre forvridde sannheter for å prøve å få andre til å handle slik ts vil? Selv sitter jeg igjen med inntrykk av at ts er en hater først og fremst, det hadde ikke vært ønskelig med hevn om ikke. Det er ingen andre enn hatere som bruker mye tid og energi på folk de ikke liker, men igjen, det var jo derfor jeg spurte om ts kanskje var begge deler.
Tøytigern Skrevet 25. november 2014 #68 Skrevet 25. november 2014 (endret) En faker som i, en bedriten løgner som dikter historier for å prøve å fremstille seg bedre for andre? Eller som en som prøver å manipulere andre med småhint og andre forvridde sannheter for å prøve å få andre til å handle slik ts vil? Selv sitter jeg igjen med inntrykk av at ts er en hater først og fremst, det hadde ikke vært ønskelig med hevn om ikke. Det er ingen andre enn hatere som bruker mye tid og energi på folk de ikke liker, men igjen, det var jo derfor jeg spurte om ts kanskje var begge deler. En hater er en person som konstant snakker stygt om en annen person de misliker sterkt, for å dra dennes rykte gjennom søla. En faker er en som later som personen er noe vedkommende ikke egentlig er. TS vil leke player, men er det egentlig ikke. Men hun vil andre skal tro hun er en dreven player.. Så derfor spør hun andre hva hun skal gjøre. Med andre ord er det ikke noe hun selv vet hvordan man gjør. Hun er altså en faker. Endret 25. november 2014 av Tøytigern
Tøytigern Skrevet 25. november 2014 #69 Skrevet 25. november 2014 Play the gameAnonymous poster hash: 223dc...8d0 Hvilket "game" da? (Noe sier meg at du har lest visse bøker og tror du er en tøffing...)
Chizue Skrevet 25. november 2014 #70 Skrevet 25. november 2014 Å playe en player er jo bare lame... Om man finner ut om han bare er der bare for sex, så bør man jo selv bare å ligge unna. Ligger man da med en player, når man VET han bare er ute etter sex, så har du jo deg selv å takke om det utvikler seg til noe mer..
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #71 Skrevet 25. november 2014 Hvilket "game" da? (Noe sier meg at du har lest visse bøker og tror du er en tøffing...) Har du noe bedre råd da? Det er jo det beste rådet;)Anonymous poster hash: 223dc...8d0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #72 Skrevet 25. november 2014 Det eneste jeg har sagt er at jeg ikke gidder noe tull osv, da sa han han ville bli bedre kjent å møtes mere. Jeg er veldig kald mot han, så han å alltid "jobbe" litt for det. Men vi har aldri snakket om hvor vi vil osv, kanskje det er på tide? Mulig du har rett. Men det virker da som han bryr seg om meg, men fullt mulig han kun vil ha sex. Vet han har fortallt kompisene sine om oss også. Hele greia er egenlig veeldig komplisert, å jeg vil vite mer å snu om på kortene.Anonymous poster hash: 223dc...8d0 Ok, da syntes jeg faktisk du er like mye med på "gamet" som han. Man kan ikke forvente at gutten skal forstå hvor du vil med ting når du ikke sier konkret ifra om hva du vil. Jeg syntes rett og slett du skal slutte å spille kald, og heller bare kjøre på. Vær direkte. Si hvor du vil med dette, og hvis han er interessert i noe annet mindre seriøst. Så sier du: "Ellers takk, jeg er ferdig med den slags." Uten å være bitter. Eventuelt har du han som en "Friends with bennefits" hvis du er interessert i det. Eller som en kompis. Men antar at de to siste alternativene er vanskelige å utføre i praksis hvis du har reelle følelser for han. Lykke til Anonymous poster hash: b3f96...086
WubWub Skrevet 25. november 2014 #73 Skrevet 25. november 2014 Du kan invitere playeren til bordtennis eller sjakk så kan dere playe all night long baby
Gjest Hummels Skrevet 25. november 2014 #74 Skrevet 25. november 2014 Det er mange jenter som også kun er ute etter sex skal jeg si deg! Har møtt på flere av dem! 1
Tøytigern Skrevet 25. november 2014 #75 Skrevet 25. november 2014 Har du noe bedre råd da? Det er jo det beste rådet;)Anonymous poster hash: 223dc...8d0 Det finnes ikke noe "game."
Tøytigern Skrevet 25. november 2014 #76 Skrevet 25. november 2014 Du kan invitere playeren til bordtennis eller sjakk så kan dere playe all night long baby
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #77 Skrevet 25. november 2014 Det er mange jenter som også kun er ute etter sex skal jeg si deg! Har møtt på flere av dem! True that! Anonymous poster hash: b3f96...086
gjest 321 Skrevet 25. november 2014 #78 Skrevet 25. november 2014 True that! Anonymous poster hash: b3f96...086 Skjønner btw. ikke hvorfor alt jeg skriver plutselig har blitt anonymisert.. Jaja.
Lizabeth Skrevet 25. november 2014 #79 Skrevet 25. november 2014 (endret) En hater er en person som konstant snakker stygt om en annen person de misliker sterkt, for å dra dennes rykte gjennom søla. En faker er en som later som personen er noe vedkommende ikke egentlig er. TS vil leke player, men er det egentlig ikke. Men hun vil andre skal tro hun er en dreven player.. Så derfor spør hun andre hva hun skal gjøre. Med andre ord er det ikke noe hun selv vet hvordan man gjør. Hun er altså en faker. Humms. Tror vi har en litt forskjellig oppfatning av hva en hater er. En haters hovedmål er jo å gjøre det kjipt for noen de misliker sterkt, men det å snakke stygt om noen for å starte kjipe rykter er jo bare en del av det og ikke det eneste kriteriet. Hatere er ofte bitre og sårede mennesker som mener de har det kjipt, som ønsker å gjøre det minst like kjipt for de dem misliker, for de kan jo ikke ha det noe bedre, når dem selv har det kjipt. Det er nok hvorfor hatere reagerer mest når de blir møtt med et smil, for da failet jo haterne. Sjalusi og misunnelse er og en populær årsak for øvrig. Men bare det å bruke mye tid og energi på det, sitte å tenke og fantasere mye, gjerne planlegge og forberede seg på hvordan en hevn kan være mest mulig effektiv, er et førsteklasses eksempel på en haters sin oppførsel. Det er ikke noe krav for at det må bli tatt ut i handlinger heller for å konkretisere hva dette mennesket bruker livet sitt på. Herfra og ut er mulighetene uendelig. Det avhenger bare på hvor bitter en er og hvor kjipt en har lyst å gjøre det for andre da og det begrenser seg ikke ved å bare konstant snakke stygt om noen. Men sier meg enig i at ts er en faker uansett da. En faker er jo en som later som de er noen dem ikke er som du sier, i likhet med wannabes f.eks. med bare litt mindre innlevelse men gjerne like mye tro på sitt sanne jeg. Det finnes svært mange forskjellige måter å fake på da, og sådan bli en faker. F.eks. det å late som en ikke bryr seg eller blir såret også, er en fakers oppførsel. Men å være en faker er ikke vanskelig, det er som regel vanskeligere å ikke være en. For da byr en jo på seg selv, med sitt sanne jeg og blir automatisk mye mer sårbar i prosessen. Men en som tar på seg en maske og holder et show for publikum, uansett hva årsaken og intensjonen er, er jo naturligvis en faker. Og om det er mulig, fake it till you make it. And the show must go on, until the wheels fall off or my bones collapse. Oh, what a life. Endret 25. november 2014 av Lizabeth
Noope Skrevet 25. november 2014 #80 Skrevet 25. november 2014 En hater er noen som hater og det finnes veldig forskjellige måter å gjøre det på, ikke noe mer komplisert enn det. Jeg tror ikke TS hater noe mer enn playerne selv. De vil playe jenter, hun vil playe playere, helt greit. Men jeg tror ikke det går, fordi de gir nok litt blaffen som noen andre skrev her... Ville ikke gidder å prøve, det er nok en umulig oppgave.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå