AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #21 Skrevet 13. desember 2014 Gravide jenter tenner meg Anonymous poster hash: e8922...17c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2014 #22 Skrevet 13. desember 2014 Dette pluss at de er flere menn (i fantasien) som deltar. Jeg har vel ikke helt pen fetisj (som jeg vet enda) men fantasiene løper som regel løpsk uten at man får gjort særlig mye med det. Jeg har en fantasi om at jeg blir bundet og brukt rett og slett, gjerne pe mot min vilje, men ikke i likhet med sado heller. Noen klaps her og der, litt røff behandling og bli fortalt hva jeg skal og ikke skal. Straffes for evt forseelser etter brudd på "loven" hehe... bare meg? Har dere noen slike fetisjer/fantasier dere vil dele? Anonymous poster hash: 98dcb...7be Anonymous poster hash: 9b66a...58e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2014 #23 Skrevet 14. desember 2014 Jeg tenner på mye av det samme:) At noen bruker kroppen min akkurat som dem vil, at jeg blir overkjørt mens den andre personen tar null hensyn til meg i sin egen ekstreme lyst. Holder meg fast i hender/rundt halsen, med full kroppsvekt over meg slik at jeg sitter fast. Lugger, dasker og kaster meg rundt. En person som elsker å knulle meg sønder og sammen.. Som ikke tar hensyn til at jeg er en petite jente. Anonymous poster hash: 7cd40...067
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå