Gå til innhold

hjelp?

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

På lørdag natt til søndag kastet jeg opp i 01 tiden, etter at p pillen var inntatt. Det vil da egentlig si at den ble "glemt" den dagen og at man j skal ta en ny så fort det lar seg gjøre. (Dette glemte jeg helt av og hadde sex på dagen på søndag ca kl 15 hele bommerten var jo at jeg også den kvelden glemte å ta pillen, faren for å bli gravid er jo tilstede, det vet jeg. Men hvor stor er sansynligheten av dette så lenge jeg har gått på pillene i noen år nå, og har hoppet over siden jeg kan huske. Jeg inbiller meg at østrogenet ligger GODT i kroppen for å si det sånn. Noen som har noen mening om dette? Blir glad for saklige og ordentlig svar.

Anonymous poster hash: de165...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville tatt en angrepille. Det er jo nettopp kluss med pillene som gjør at man blir gravid på pillen. På noen brett så er det en pille som bare er narre pille, dvs at den ikke har noe effekt. Dvs at du 1/3 av dagene egentlig ikke får dose og ikke trenger det. Har du et slikt brett og det er en av disse pillene så har det ikke noe å si. Har du et stort brett dvs 28 pillers, så er de 7 siste pillene uten effekt unntatt Cerazette. Har du 21 pillers sett og du skulle tatt pille idag så ville jeg tatt angrepille, samme hvis pillen er 1-21 på et 28 brett.

Endret av majagirl
Skrevet

Takk for svar.

Bruker Lotte 28 som er en av de bedre p-pillene man kan bruke (etter hva jeg har hørt) men vist jeg for eks for mensen i morgen (fordi jeg har klisset med pillene) da vet jeg vel helt sikkert at jeg ikke er gravid, eller?

Anonymous poster hash: de165...044

Skrevet

man kan aldri være sikker, så en angrepille er en sikreste utveien. Flere som har blødd selv om de var gravide og ikke viste om dette. Man vet aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...