Gå til innhold

Trenger sex fort!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er enklest å få tak i ons fortest mulig? Gjennom nettet eller på byen? Altså gjennom nettet mener jeg folk som bor i nærheten. Har aldri prøvd gjennom nettet så vet ikke om det er raskt å få tak i noen eller ikke? Må få tømt meg!



Anonymous poster hash: d50bb...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skada hånda? :vetikke:

Nei, men trenger å få tømt meg inni noen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleshlight?

Har jo det, men vil ha ekte varer.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men trenger å få tømt meg inni noen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Hvor bor du? Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men trenger å få tømt meg inni noen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Du trenger hjelp av en psykolog til å lære å kontrolere dine mest primitive behov. Du kan ikke i et moderne samfunn tømme deg i noen nårsomhelst du føler behov for det, på samme måte som jeg ikke kan spise et par sjokoladeplater når jeg føler behov for det.

Anonymous poster hash: ff15c...c35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men trenger å få tømt meg inni noen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

At du gjør?

Det krever mer jobb enn du er villig til å gi sammen med endel sosiale ferdigheter du ser ut til å mangle.

Hadde du hatt dette, hadde du ikke hatt behov for å spørre oss.

Endret av Uredd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? Hvor gammel er du?

I Norge et sted

Er du jomfru?

Nei

Du trenger hjelp av en psykolog til å lære å kontrolere dine mest primitive behov. Du kan ikke i et moderne samfunn tømme deg i noen nårsomhelst du føler behov for det, på samme måte som jeg ikke kan spise et par sjokoladeplater når jeg føler behov for det.

Anonymous poster hash: ff15c...c35

Kan jeg vel? Må man ha sex så må man ha. Det er tross alt viktig for meg.

At du gjør?

Det krever mer jobb enn du er villig til å gi sammen med endel sosiale ferdigheter du ser ut til å mangle.

Hadde du hatt dette, hadde du ikke hatt behov for å spørre oss.

Jeg har som oftest fått ja i helgene når jeg er ute på byen, men nå er det jo ikke helg. Sikkert ikke så mange ute på byen nå. Derfor jeg spør om det er lettest gjennom nettet eller på byen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge et sted

Nei

Kan jeg vel? Må man ha sex så må man ha. Det er tross alt viktig for meg.

Jeg har som oftest fått ja i helgene når jeg er ute på byen, men nå er det jo ikke helg. Sikkert ikke så mange ute på byen nå. Derfor jeg spør om det er lettest gjennom nettet eller på byen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg når du som AnonymBruker ikke tørr poste hvor du bor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sexavhengig? Kanskje du heller må på avrusing :laugh:



Anonymous poster hash: 4928a...0e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville latt deg tatt meg om du sa hvor du bor og alder :wow: (dvs, ikke er over 25 og kraftig overvektig)



Anonymous poster hash: 075cc...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er enklest å få tak i ons fortest mulig? Gjennom nettet eller på byen? Altså gjennom nettet mener jeg folk som bor i nærheten. Har aldri prøvd gjennom nettet så vet ikke om det er raskt å få tak i noen eller ikke? Må få tømt meg!

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Du kan jo alltids tømme deg i en god, gammel tennissokk. Har sett at de pleier og gjøre det i filmer og slikt :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men trenger å få tømt meg inni noen.

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Basert på denne tråden vil jeg sterkt fraråde deg det. Utifra det du skriver virker du lettere tilbakestående og risikerer dermed å spre ugunstige gener til de kommende generasjonene. Det at du lager en offentlig tråd for å få sex, sannsynliggjør også at du har et uheldig utseende (med bra utseende kan du få hvilket som helst ONS du ønsker deg).

Endret av Dude91
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du sexavhengig? Kanskje du heller må på avrusing :laugh:

Anonymous poster hash: 4928a...0e7

Jeg er bare veldig glad i sex

ville latt deg tatt meg om du sa hvor du bor og alder :wow: (dvs, ikke er over 25 og kraftig overvektig)

Anonymous poster hash: 075cc...c17

Jeg er 24 år og trent. Overvektig, er du gal? Hadde jeg vert lat så hadde jeg dødd av kjedsomhet.

Du kan jo alltids tømme deg i en god, gammel tennissokk. Har sett at de pleier og gjøre det i filmer og slikt :opplyser:

Men en tennissokk er ikke levende!

Basert på denne tråden vil jeg sterkt fraråde deg det. Utifra det du skriver virker du lettere tilbakestående og risikerer dermed å spre ugunstige gener til de kommende generasjonene. Det at du føler behov for å lage en offentlig tråd for å få sex, antyder også at du har et uheldig utseende (med bra utseende kan du få hvilket som helst ONS du ønsker deg).

Jeg er fornøyd med utseendet mitt og det er folk jeg har møtt også. Kommer ofte folk bort til meg på byen og spør om alt mulig, men jeg er bittelitt sjenert så det er ofte at folk spør meg i stedet for at jeg spør dem. Så utseendet mitt er det ikke noe problem med. Er bare å ta vare på seg selv så ser man bra ut. Ikke noe verre enn det. Jeg spør bare om råd hvor det er lettest å få tak i folk i en hverdag. I helgene kryr det av folk ute, så da er det ikke noe problem.

Tinder/Hot or not?

Har hørt om tinder, men hot or not? Hva er det?

Anonymous poster hash: d50bb...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hvor du bor da?? Sier ikke neitakk til en 24 årig trent mann jeg :D er bare 19 da hehe



Anonymous poster hash: 075cc...c17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe skurrer litt. Du sier du ikke har problemer med å skaffe deg noe i helgene når du er ute på byen. Hvor blir det av alle telefonnumrene du kan ringe da isåfall? Ingen som ønsker deg velkommen tilbake til en runde nr 2?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...