Gå til innhold

Hva syns menn om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å være den partneren som har minst penis av alle kjeresten din har vært med. Vet om noen som tenner på dette å være den "lille". Hva er det som er deilig ved dette? Er det en slags fetish ved å føle utilstrekkelighet eller?:)

Anonymous poster hash: 6a735...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle man føle seg utilstrekkelig?

Hva med å tenke:

"Hun har hatt flere større enn meg, men det er MEG hun foretrekker å ha sex med og ikke dem!"

Hvem sitter uansett og diskuterer penisstørrelsen på tidligere partner med sin nye partner? Det syns jeg er bra sært.

Anonymous poster hash: b5a16...f0d

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skulle man føle seg utilstrekkelig?

Hva med å tenke:

"Hun har hatt flere større enn meg, men det er MEG hun foretrekker å ha sex med og ikke dem!"

Hvem sitter uansett og diskuterer penisstørrelsen på tidligere partner med sin nye partner? Det syns jeg er bra sært.

Ja hun har mest sannsynlig valgt han som partner fordi han innehar mange gode kvaliteter ellers. Han kan være perfekt på alle andre måter, men hun vil likevel sitter å drømme om en større kuk i fitta si. Desverre for de som har liten, er nok dette sannheten. Tror mange av disse mennene går fra å hate tanken på å være den minste, til å tenne på at dama har knullet store før. Litt sånn cockoldfetish, at de føler seg utilstrekkelig. Mulig jeg tar feil, mem hva tenker damer og menn om dette?:)

Skrevet

Ja hun har mest sannsynlig valgt han som partner fordi han innehar mange gode kvaliteter ellers. Han kan være perfekt på alle andre måter, men hun vil likevel sitter å drømme om en større kuk i fitta si. Desverre for de som har liten, er nok dette sannheten. Tror mange av disse mennene går fra å hate tanken på å være den minste, til å tenne på at dama har knullet store før. Litt sånn cockoldfetish, at de føler seg utilstrekkelig. Mulig jeg tar feil, mem hva tenker damer og menn om dette?:)

Jeg tror ikke det er noe folk flest diskuterer så inngående i et forhold.

Og nei, ikke alle kvinner fantaserer om en større.

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Hadde ikke brydd meg.

Har viktigere ting å bry meg om.

Skrevet

Ja hun har mest sannsynlig valgt han som partner fordi han innehar mange gode kvaliteter ellers. Han kan være perfekt på alle andre måter, men hun vil likevel sitter å drømme om en større kuk i fitta si. Desverre for de som har liten, er nok dette sannheten. Tror mange av disse mennene går fra å hate tanken på å være den minste, til å tenne på at dama har knullet store før. Litt sånn cockoldfetish, at de føler seg utilstrekkelig. Mulig jeg tar feil, mem hva tenker damer og menn om dette? :)

Herregud alltså...

Vell fordelen ved å ha sex med en man er forelsket i-er at man ser ingen feil med han/henne.

For de er PERFEKTE slik de er-i dine øyne.Uansett feil.

Og sex er mye bedre-når man er forelsket i hverandre : )

Ingen er perfekt.

Blir kvalm av å lese så mye kritikk av små pupper/liten kuk osv.Folk virker helt forstyrret og gale enkelte ganger...

Anonymous poster hash: 1cd5c...984

Gjest anonym2233
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor en skal diskutere penis str til tidligere kjærester/pulevenn med sin nåværende?

Den seksuelle samliv er viktig for mange, for et vel fungerende intimt forhold.

Og jo, en kan fantasere om eller savne større kuk for tilfredsstillelse (fordi tidligere partnere hatt større?), men om en stadig går rundt og gnåler om størrelsen og tenker tilbake, vil jo det aldri bli bra nok!!

Samme gjelder menn og tidligere partner med større pupper og rumpe, hvordan vil de bli fornøyd om de også klager om det samme?

Jeg tenker; er man forelsket og har det ellers godt i hverdagen, god kommunikasjon, flinke til å gi hverandre oppmerksomhet, så er det (i alle fall noe) god oppskrift til deilig sex. Uavhengig størrelse!

Skrevet

Jeg har ikke peiling på hvor stor pikk jeg har, jeg kommer aldri til å måle.

Det er totalt uinteressant for meg og jeg tennes ikke av en utilstrekkelighet som andre mener jeg måtte ha. :fnise:

Skrevet

hadde ikke brydd meg om det var tilfellet. men utifra det ekser har fortalt meg så har jeg hatt den største av alle de har hatt seg med. så problemstillingen din er kanskje ikke mynta på meg heller med det tatt i betraktning...

Skrevet

Kanskje jeg er sær, men kvinner som ligger med alt som kan krype og gå interesserer meg ikke. Mange tidligere partnere er i seg selv et dårlig tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...