AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Har lurt på litt...når jeg knuller en jente...så ønsker jeg ofte å presse den lengst mulig inn. Hva synes jenter om dette? Får dere bedre tilfredstillelse om man bare knuller overflaten av musa istedet for dype støt? Anonymous poster hash: fee16...351
Kragebein Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Det er veldig individuelt, og ikke bare for forskjellige jenter. Jeg har dager hvor det beste jeg vet er at kjæresten bunner meg, andre dager kan det gjøre så vondt at jeg må be ham stoppe. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 variasjon Anonymous poster hash: 5c1ad...fb8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 Jeg får aldri brukt hele lengden på pikken min.. Lurer sånn på hvordan det kjennes ut å ha den helt inni ei jente. Kjipt å hele tiden måtte passe på å ikke komme for dypt sånn at det blir ondt for dama. Skulle gjerne hatt så lang sånn at jeg akkurat kunne få inn hele pikken uten smerte.Anonymous poster hash: 05174...00a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #6 Skrevet 24. november 2014 Har lurt på litt...når jeg knuller en jente...så ønsker jeg ofte å presse den lengst mulig inn. Hva synes jenter om dette? Får dere bedre tilfredstillelse om man bare knuller overflaten av musa istedet for dype støt? Anonymous poster hash: fee16...351 Jeg får lettere og raskere orgasme ved helt dype og regelmessige støt.Jeg digger å få den helt inn. Men har forstått at mange andre kvinner ikke liker det-forde det virker som om de har for kort sjede eller livmortappen kommer i veien...alle er forskjellige her! Så SPØR dama først.Spør om hun like dype støt eller korte? Er du LANG...så er det i hvertfall viktig at hun får bestemme det.Hun vil raskt se om hun tåler det-eller ikke...he he Støt aldri hardt og langt inn-om du vet at du er litt lang...det kan gjøre jævlig vondt for ei som ikke er dyp nok...og da er resten av sexen ØDELAGT.Så vondt er det.All tenning forsvinner. Kvinner som går på p-piller plages merkelig nok-oftere av for "kort sjede" og livmortapp som er i veien...merkelig.... Anonymous poster hash: 0310c...ec4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #7 Skrevet 24. november 2014 Jeg får aldri brukt hele lengden på pikken min.. Lurer sånn på hvordan det kjennes ut å ha den helt inni ei jente. Kjipt å hele tiden måtte passe på å ikke komme for dypt sånn at det blir ondt for dama. Skulle gjerne hatt så lang sånn at jeg akkurat kunne få inn hele pikken uten smerte. Da gjør du en dårlig jobb i å gjøre dem kåte. Skyld deg selv. De med stor pikk er som regel de som er dårligst i senga. Anonymous poster hash: 44478...758
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #8 Skrevet 24. november 2014 Da gjør du en dårlig jobb i å gjøre dem kåte. Skyld deg selv. De med stor pikk er som regel de som er dårligst i senga.Anonymous poster hash: 44478...758 Unnskyld meg, men vagina er ikke en endeløs tunell. Selv om du bare har vært med små, eller er unormalt dyp, så kan ikke du sitte der å si at jeg gjør en dårlig jobb med å gjøre de kåte. Bruker lang tid med både slikking og fingring før sex, nettopp fordi det ikke skal bli ondt for henne.Anonymous poster hash: 05174...00a
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #9 Skrevet 24. november 2014 Unnskyld meg, men vagina er ikke en endeløs tunell. Selv om du bare har vært med små, eller er unormalt dyp, så kan ikke du sitte der å si at jeg gjør en dårlig jobb med å gjøre de kåte. Bruker lang tid med både slikking og fingring før sex, nettopp fordi det ikke skal bli ondt for henne. De fleste vaginaer kan fint få inn en unormalt lang pikk hvis de er kåte nok og avslappet. Og når du sier at du har vært med mange og aldri fått den helt inn, så er det din egen skyld. Anonymous poster hash: 44478...758
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #10 Skrevet 24. november 2014 De fleste vaginaer kan fint få inn en unormalt lang pikk hvis de er kåte nok og avslappet. Og når du sier at du har vært med mange og aldri fått den helt inn, så er det din egen skyld.Anonymous poster hash: 44478...758 Dette viser at du er lite opplyst. Du har blitt lurt til å tro at de hadde unormalt store. Er jo en kjennsgjerning at menn skryter på seg størrelse, men de som ikke vet at veldig få takler å få inn over 20 cm og tykk penis helt inn, har hatt lite sex. Mener du at hvis en mann har 30 cm, så er det ingen problem med å få den helt inn fortsatt? Min er nesten 24 cm, og kan love deg at jeg aldri har fått den helt inni uansett hvor mange orgasmer hun har fått og glidemiddel vi har brukt. Størrelsen varierer mye fra jente til jente. Anonymous poster hash: 05174...00a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #11 Skrevet 24. november 2014 Dette viser at du er lite opplyst. Du har blitt lurt til å tro at de hadde unormalt store. Er jo en kjennsgjerning at menn skryter på seg størrelse, men de som ikke vet at veldig få takler å få inn over 20 cm og tykk penis helt inn, har hatt lite sex. Mener du at hvis en mann har 30 cm, så er det ingen problem med å få den helt inn fortsatt? Min er nesten 24 cm, og kan love deg at jeg aldri har fått den helt inni uansett hvor mange orgasmer hun har fått og glidemiddel vi har brukt. Størrelsen varierer mye fra jente til jente. Finnes jenter som kan få inn 30 cm ja, mange bevis på det på diverse sider . Så teorien din er busted. Anonymous poster hash: 44478...758
Heeyaa Skrevet 24. november 2014 #12 Skrevet 24. november 2014 Det er da ingen forskjell på om du kommer helt inn eller ikke. Altså om det er 2 cm du vanligvis ikke får inn men så på et magisk vis, blir dama dypere og du får inn dine siste 2 cm så kommer du ikke til å kjenne noe forskjell.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #13 Skrevet 24. november 2014 Finnes jenter som kan få inn 30 cm ja, mange bevis på det på diverse sider . Så teorien din er busted.Anonymous poster hash: 44478...758 Mulig de finnes, man da hadde vi ikke sett så mye svar i tråder der kvinner ber menn være forsiktig med å bunne jenter. Hva betyr bunne? Mulig du har ei sånn vagina, og da håper jeg at jeg kan treffe ei sånn jente en dag, men fakta er at de aller fleste jenter er nogenlunde normal der ned og takler sjelden mere enn 18 cm med røff knulling uten at det blir smertefult. Finnes jo de som har trent lenge på å vide ut og stretche vaginaen med foreks fisting osv, men disse representerer ikke den vanlige jenta i gata. Og selv om de kan ta mye i bredden, betyr ikke det at man kan stappe inn et balltre helt inni henne av den grunn.Anonymous poster hash: 05174...00a 1
Tibbie Skrevet 24. november 2014 #14 Skrevet 24. november 2014 Jeg trodde alltid at man fikk hele inn, helt til at exen min sa at han ikke bruker å gå helt inn. Fikk nesten litt sjokk, for det trodde nemlig jeg Hehe... Men det forklarer kanskje hvorfor visse stillinger kan være smertefulle
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #15 Skrevet 24. november 2014 Jeg trodde alltid at man fikk hele inn, helt til at exen min sa at han ikke bruker å gå helt inn. Fikk nesten litt sjokk, for det trodde nemlig jeg Hehe... Men det forklarer kanskje hvorfor visse stillinger kan være smertefulle Ja helt riktig.:D Ofte tenker ikke damer på at mannen må finne ut av hvor dypt han kan støte. Hvis han feilbedømmer kan det bli svært smertefult. Men har også opplevd damer som sier 'den der skal ikke helt inni meg'. Så noen har brent seg før på dette, hehe:PAnonymous poster hash: 05174...00a
draug 75 Skrevet 25. november 2014 #16 Skrevet 25. november 2014 Jeg trodde alltid at man fikk hele inn, helt til at exen min sa at han ikke bruker å gå helt inn. Fikk nesten litt sjokk, for det trodde nemlig jeg Hehe... Men det forklarer kanskje hvorfor visse stillinger kan være smertefulle Ja helt riktig.:D Ofte tenker ikke damer på at mannen må finne ut av hvor dypt han kan støte. Hvis han feilbedømmer kan det bli svært smertefult. Men har også opplevd damer som sier 'den der skal ikke helt inni meg'. Så noen har brent seg før på dette, hehe:PAnonymous poster hash: 05174...00a >Kremt< ja nå har jo ikke jeg opplevd at noen har sagt:"den der skal ikke oppi meg" - sjøl om jeg en to- tre ganger har fått mot meg et ettertenksomt "oi..." Jeg har ikke prøvd å pule med forskjellig kuklengde, men jeg har inntrykk at hvis man ligger i enkelte stillinger der hodet kommer rett mot livmorhalsen (misjonær eller fiskekrok), er bunning ikke noe særlig behagelig for noen. Kan noen av de mange oppgegående kvinnene her muligens verifisere eller falsifisere?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #17 Skrevet 25. november 2014 >Kremt< ja nå har jo ikke jeg opplevd at noen har sagt:"den der skal ikke oppi meg" - sjøl om jeg en to- tre ganger har fått mot meg et ettertenksomt "oi..." Jeg har ikke prøvd å pule med forskjellig kuklengde, men jeg har inntrykk at hvis man ligger i enkelte stillinger der hodet kommer rett mot livmorhalsen (misjonær eller fiskekrok), er bunning ikke noe særlig behagelig for noen. Kan noen av de mange oppgegående kvinnene her muligens verifisere eller falsifisere? Synes det er helt greit å bli tatt til bunden, selv i misjønærstillingen, dget er behagelig. Har aldri opplevd noe vondt med det enda. Anonymous poster hash: 8083b...d81 1
Trude.lutt Skrevet 25. november 2014 #18 Skrevet 25. november 2014 >Kremt< ja nå har jo ikke jeg opplevd at noen har sagt:"den der skal ikke oppi meg" - sjøl om jeg en to- tre ganger har fått mot meg et ettertenksomt "oi..." Jeg har ikke prøvd å pule med forskjellig kuklengde, men jeg har inntrykk at hvis man ligger i enkelte stillinger der hodet kommer rett mot livmorhalsen (misjonær eller fiskekrok), er bunning ikke noe særlig behagelig for noen. Kan noen av de mange oppgegående kvinnene her muligens verifisere eller falsifisere? Bunning kan gjøre utrolig vond, andre ganger er det digg. For meg kommer det ann på hvor i syklusen jeg er. Rådet til menn er vel å ikke kjøre hard på med en gang, kjenne litt på dagformen til dama. Får jeg selv vondt hjelper det av og til bare å flytte litt på meg.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #19 Skrevet 25. november 2014 Finnes jenter som kan få inn 30 cm ja, mange bevis på det på diverse sider . Så teorien din er busted. Anonymous poster hash: 44478...758 NB! Finnes kvinner som dør etter voldtekt...pga indre blødninger og skader.Har han monsterpikk-så kan han nok drepe henne med den.Jeg hadde seriøst dødd om noen hadde stukket inn en 30 cm lang penis brutalt inn.Grusom måte å død på.... Er nok en grunn til at unormalt store pikker-forekommer svært sjelden blant menn.Heldigvis... Anonymous poster hash: 0310c...ec4
Gjest bulimipresentasjon Skrevet 25. november 2014 #20 Skrevet 25. november 2014 (endret) ¨å Endret 25. november 2014 av bulimipresentasjon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå