AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Hei Jeg og kjæresten har et lite problem ift sex. Jeg elsker og bli bunnet, og det er da jeg kjenner mest. Han derimot, får ubehag når han bunner slik at han dermed ikke kommer senere i akten heller. Han liker best om han ikke er så langt inne, men da merker jeg nesten ikke noe, noe som er veldig dumt! Så av ogtil rir jeg han så han kommer, men da merker jeg ingenting så gjør det mest for at han skal bli fornøyd. Andre ganger bunner han meg skikkelig slik at jeg kommer, men da fungerer det ikke for han da han føler seg helt nummen og akten er ødelagt for hans del (som han sier). Synes det er kjipt at ingen av oss kan bli tilfredsstilt samtidig, og er det noen som har noen tips? stillinger? osv? Anonymous poster hash: a9de6...b81
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Hei Jeg og kjæresten har et lite problem ift sex. Jeg elsker og bli bunnet, og det er da jeg kjenner mest. Han derimot, får ubehag når han bunner slik at han dermed ikke kommer senere i akten heller. Han liker best om han ikke er så langt inne, men da merker jeg nesten ikke noe, noe som er veldig dumt! Så av ogtil rir jeg han så han kommer, men da merker jeg ingenting så gjør det mest for at han skal bli fornøyd. Andre ganger bunner han meg skikkelig slik at jeg kommer, men da fungerer det ikke for han da han føler seg helt nummen og akten er ødelagt for hans del (som han sier). Synes det er kjipt at ingen av oss kan bli tilfredsstilt samtidig, og er det noen som har noen tips? stillinger? osv? Anonymous poster hash: a9de6...b81 La han pule deg med sleeve. Da får du ekstra tykkelse og det blir ikke så ondt for han når det bunner.(PS: Sleeve er penishylse, som en slags hul dildo. Den blir veldig tykk og han kan bunne deg hardt. Da blir musa de fornøyd, så kan du ri han "forsiktig" til slutt.Anonymous poster hash: fb5b1...823
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 dytter Anonymous poster hash: a9de6...b81
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 La han pule deg med sleeve. Da får du ekstra tykkelse og det blir ikke så ondt for han når det bunner.(PS: Sleeve er penishylse, som en slags hul dildo. Den blir veldig tykk og han kan bunne deg hardt. Da blir musa de fornøyd, så kan du ri han "forsiktig" til slutt.Anonymous poster hash: fb5b1...823 Støtter denne. Eneste måten det kan fungere for dere begge:) Anonymous poster hash: c8322...ed9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå