ThereseR Skrevet 24. november 2014 #1 Skrevet 24. november 2014 Jeg har tenkt å kjøpe julegave og bursdaggave i ett til min lillebror som fyller 16 år lille julaften, men har ingen anelse om hva han vil ha. Jeg er student, så tenker rundt 500 kr i pris. Han er veldig spillinteressert, men jeg har lyst til å kjøpe noe annet enn dette til han til jul. Jeg har heller ikke lyst til å gi han et gavekort eller penger - jeg vil gi en gave som kan pakkes inn og legges under treet, ikke bare en konvolutt. Jeg har tenkt en del på klær, men vet at han syns det er kjedelig, og at jeg derfor må finne noe som er "litt ekstra" hvis dette skal falle i smak. Vi bor veldig lite sentralt til, så gavekort på kino eller lignende er ikke aktuelt heller. Som dere skjønner er jeg veldig i beit, er det noen som kan gi meg noen gode råd eller tips? :-)
Spiremor Skrevet 24. november 2014 #2 Skrevet 24. november 2014 Vet ikke hva jeg skal foreslå som hovedgave, men det kan jo være morsomt med en liten ting som viser til at han nå er "lovlig"? Lurt å ikke tvinge ham til å åpne hva enn det er foran foreldrene deres, hehe
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #3 Skrevet 24. november 2014 Hva med bluetooth headset? Det har jeg ønsket meg til jul. Da kan han høre musikk fra mobilen uten å tenke på ledningen. De er helt geniale, og koster rundt 400 kr på Clas Ohlson. Anonymous poster hash: d211b...5d4
blomsterpiken96 Skrevet 24. november 2014 #4 Skrevet 24. november 2014 *music angel høytaler? De er geniale, billige og super kvalitet. Det vi bruker på jente-vors! *Eller powerstick lader? (et ekstrabatteri man tar med seg som kan lade alt fra iphone til kamera osv.. og er på størrelse med en lip glos!) *treningsklær?
Flekk Skrevet 25. november 2014 #5 Skrevet 25. november 2014 Go Pro? Da må du spleise med andre søsken eller noe. Sånn parfyme på hodeskalleflaske (husker ikke navn), eller andre parfymer. Kondomer med smak. Som et lite ekstra. Beats. Hvorfor kan ikke folk lage ønskelister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå