AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #41 Skrevet 2. desember 2014 IKKE sug på ballene. Det er det nemlig ikke alle som liker, og dessuten er det veldig fort gjort å "stikke" en testikkel med tunga eller dytte den rundt/oppover, noe som ikke er spesielt behagelig. Det er noe du kan ta etterhvert, når tungefinmotorikken er godt trent, og du vet hvor følsomme familiejuvelen til den bestemte karen er. Dette varierer utrolig fra mann til mann! Jeg hadde en kjæreste som elsket at jeg nesten moste ballene hans, både med hendene og munnen. Det mest digge han visste var at jeg sugde hardt på dem. Jeg trodde baller var skjøre, og at dette var noe som gjorde vondt men for han gjorde det ikke det. Du har fått veldig gode tips, TS! Mitt beste tips er å gjøre det med lidenskap. Første gang jeg sugde hadde jeg veldig lite peiling, jeg hadde lest litt på nettet og sånt og husker godt at jeg las at man kan slikke og suge på penisen som om det var en iskrem eller en slikkepinne. Og han ble godt fornøyd og veldig overrasket over at det var min første gang. Anonymous poster hash: 66d08...3b7
avida30 Skrevet 9. desember 2014 #42 Skrevet 9. desember 2014 Flott tråd!! Vil også legge til at du ikke må suge for hardt. Jeg har tydd til suging på fylla når jeg ikke har orket å ha sex eller når mannen ikke kommer, og suger for harde livet. Det har endt i forskrekka mann som syntes det hele er ubehagelig. Trodde at jo hardere jeg sugde jo fortere kom han
avida30 Skrevet 9. desember 2014 #43 Skrevet 9. desember 2014 Har hørt at man skal suge med samme kraft som man bruker hvis man tar et dypt avslappende pust inn eller suger fra sugerur. Noen som kan bekrefte eller akrefte?
Cowboy Lotte Skrevet 9. desember 2014 #44 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Sluk den hel så er du ferdig med det Endret 9. desember 2014 av Cowboy Lotte
Doroline Skrevet 9. desember 2014 #45 Skrevet 9. desember 2014 Vakuum er mitt best tips. Kanskje ikke for nybegynnere, men fikk en helt ny respons da jeg sluttet å suge ala runke med munnen. Men begynte å sikre at det ble lufttett, prøv å se for dere hvor mye bedre støvsugeren suger når hele munnstykket er nede i gulvet- vakuum.
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #46 Skrevet 9. desember 2014 I begynnelsen slet jeg med å nyte når jeg ga blowjobs. Men etterhvert "lærte" jeg meg å like det, og har siden den dagen ikke snudd meg å sett meg tilbake Så mitt aller beste råd, nyt det! Kos deg, kos dere sammen. Utforsk, spør han hva han liker og hva som tenner han. Ikke vær redd for å prøve nye ting. Det er slikt man lærer hva man liker og hva man ikke liker. Vakuum er, som Doroline nevner, et veldig godt "triks" å ha i ermet. Kanskje ikke så lett når man enda er litt "nybegynner" men etterhvert som du blir mer erfaren finner du det nok lettere. Lek litt ekstra med strengen. Varier på trykket,både på hvordan du holder rundt penis og hvordan du suger. Bruk gjerne tungen litt for å kile litt ekstra på hodet. En slager er å sende noen lekne blikk, det tenner som regel begge to Ellers er det veldig gøy å leke med enten fisherman's friend eller isbiter. Det lille ekstra Lykke til! Det går nok veldig bra skal du se.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #47 Skrevet 9. desember 2014 Vakuum er mitt best tips. Kanskje ikke for nybegynnere, men fikk en helt ny respons da jeg sluttet å suge ala runke med munnen. Men begynte å sikre at det ble lufttett, prøv å se for dere hvor mye bedre støvsugeren suger når hele munnstykket er nede i gulvet- vakuum. Pleier også å gjøre dette, men når jeg går opp og ned pleier det å komme en klein (suge/prompe)lyd. Skjer det med dere også? Hvis ikke, har dere noen tips for å unngå det?Anonymous poster hash: 4f65f...918
Gjest Nordavind Skrevet 9. desember 2014 #48 Skrevet 9. desember 2014 Kan også være greit å høre med gutten om han egentlig liker å bli sugd først
Gjest Nosoul Skrevet 9. desember 2014 #49 Skrevet 9. desember 2014 Dèt er faktisk en tanke som aldri har slått meg... Snakker om å være enveiskjørt i den tankegangen altså! Men, selvfølgelig, det er alltid en fordel å forsikre seg om at vedkommende er komfortabel med det eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå