Gå til innhold

Sterilisering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vurderer å sterilisere seg eller har gjort det? Jeg er en gift kvinne 35 år, har tre barn. Vurderer å sterilisere meg

Anonymous poster hash: 2d18e...401

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et stabilt ekteskap, fått de barna dere skal ha?

Det er ikke noen vei tilbake,når det er gjort

Hva om han gjorde det. Enklere, er det også.

Jeg har gjort det, var to år yngre enn deg, og angret etterpå. Ble skilt, traff ny mann osv.

Anonymous poster hash: 33ca5...282
Skrevet

Jeg skal sterilisere meg. Er 28 år. Har fått 1 barn, og skal aldri i mitt liv føde igjen. Det gjelder uansett om mannen min av en eller annen grunn skulle dø tidlig, om vi skulle skilles eller lignende. Er også klar over at det er langt billigere om mannen gjør det, men om jeg skulle dø ung og han skulle fått seg en ny kjæreste så er det en liten sjangs for at han ville fått et barn til.

Anonymous poster hash: fb1fb...ac0
Skrevet

Noen som vurderer å sterilisere seg eller har gjort det? Jeg er en gift kvinne 35 år, har tre barn. Vurderer å sterilisere meg

Jeg er 31, forlovet og tre barn. Jeg ville aldri sterilisert meg, da får han heller kutte strengen, de er mye mindre komplisert for mannen å gjøre det.

Anonymous poster hash: 0e161...ed9

Skrevet

Jeg skal sterilisere meg. Er 28 år. Har fått 1 barn, og skal aldri i mitt liv føde igjen. Det gjelder uansett om mannen min av en eller annen grunn skulle dø tidlig, om vi skulle skilles eller lignende. Er også klar over at det er langt billigere om mannen gjør det, men om jeg skulle dø ung og han skulle fått seg en ny kjæreste så er det en liten sjangs for at han ville fått et barn til.

Du bet du kan få keisersnitt??? Hadde aldri sterilisert meg hvis jeg var deg..

Skrevet

Du bet du kan få keisersnitt??? Hadde aldri sterilisert meg hvis jeg var deg..

Jeg har vært gjennom en operasjon etter fødselen som var omtrent som et keisersnitt selv om det ikke var en fødsel. Jeg er ikke interessert i å gjøre det igjen, og har flere grunner til å ville sterilisere meg enn det jeg ønsker å nevne her.

Skrevet

Go for it.

Anonymous poster hash: 3009e...f30
Skrevet

Tenker at det er et langt, langt enklere inngrep for mannen din og at du nå har gjort ditt etter å ha bært frem og født tre barn.

Anonymous poster hash: b3485...067

Skrevet

Har du et stabilt ekteskap, fått de barna dere skal ha?

Det er ikke noen vei tilbake,når det er gjort

Hva om han gjorde det. Enklere, er det også.

Jeg har gjort det, var to år yngre enn deg, og angret etterpå. Ble skilt, traff ny mann osv.

Anonymous poster hash: 33ca5...282

Ja, vi har et stabilt ekteskap. Vært sammen i 15 år, gift i 4. Uansett hva som skjer, skal jeg ikke ha flere barn.

Skrevet

Det er kjempedyrt og veldig stort inngrep som kan ha mange bivirkninger.

Mye billigere, tryggere og enklere om han gjør det.

Anonymous poster hash: 96063...ee8

Skrevet

Den som ønsker det mest i forjoldet bør sterilisere seg. Etisk sett så skal ikke mannen måtte forde det er lettere for han, hvis det er kvinnen som er pådriveren.

Anonymous poster hash: 73faf...bc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...