Gå til innhold

"Death grip syndrome" for kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt om dette for menn, men jeg lurer på om det er mulig å utvikle en slags kvinnelig versjon av dette? Og i så fall lurer jeg på om jeg kanskje har greid å pådra meg dette...

Jeg har ikke hatt sex på over et år (er ikke typen til tilfeldige ligg, da jeg knytter meg alt for lett til folk). Men jeg har jo som alle andre, mine behov.

Når jeg gnir på klitoris så må jeg være skikkelig hardhendt for at jeg skal kjenne noe som helst... Og når jeg føler at jeg er på vei til orgasme og det bølger litt i kroppen, er klitorisen så overfølsom at jeg nesten ikke greier å ta på den en gang!

Jeg er riktignok ikke kjempe erfaren sånn generelt sett heller, har kun hatt sex med fire stykk og aldri greid å komme da heller.

Det er litt fælt når de slikker og jeg ikke kjenner så veldig mye av det... (Skjønner at mye kan vær psykisk også altså)

Er dette bare psykisk eller har jeg vært for hardhendt og ødelagt noe nervegreier nedi der? (har prøvd dusjstråle også. Den pleier å være ganske hard. Bruker ikke vibrator, da jeg er redd for å eventuelt ødelegge enda mer)

Noen som har noen tips? :)

Anonymous poster hash: 64ac8...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja , det er fult mulig å tilvenne nervene for hardhendt stimulering, slik at det blir vanskeligere og vanskeligere å oppnå orgasme.

Merka det veldig godt sjøl i yngre dager, da jeg var ivrig på dusjstrålen; den er jo ganske kraftig - og da synes jeg det måtte i overkant mye aktivitet til der nede om jeg kun brukte fingrene.

Du må rett og slett på "avvenning", hehe!

Legg bort vibratorer og dusjhoder - og ikke onaner på en mnd eller så.

Og etter det, så er det kun fingrene og bare myk og deilig berøring som er "lov".

Om ikke lenge lærer kroppen din seg til at det ikke trengs hardt gnukk og gnu før orgasmen kommer tilbake.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det er fult mulig å tilvenne nervene for hardhendt stimulering, slik at det blir vanskeligere og vanskeligere å oppnå orgasme.

Merka det veldig godt sjøl i yngre dager, da jeg var ivrig på dusjstrålen; den er jo ganske kraftig - og da synes jeg det måtte i overkant mye aktivitet til der nede om jeg kun brukte fingrene.

Du må rett og slett på "avvenning", hehe!

Legg bort vibratorer og dusjhoder - og ikke onaner på en mnd eller så.

Og etter det, så er det kun fingrene og bare myk og deilig berøring som er "lov".

Om ikke lenge lærer kroppen din seg til at det ikke trengs hardt gnukk og gnu før orgasmen kommer tilbake.

Lykke til!

Da får jeg finne fram kyskhetsbeltet mitt og gjemme bort nøkkelen i en måneds tid jeg da ;)

Takk for hjelp! :)

Anonymous poster hash: 97324...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn i perioder, men det bedrer seg igjen fort



Anonymous poster hash: 01887...5ec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...