Gjest Tingelinga Skrevet 23. juli 2004 #1 Skrevet 23. juli 2004 Venninnen min er i Hellas nå. Hun blir vel borte en god stund og har dratt fra oss jentene (ja vi savner henne) og typen sin. Her om dagen fikk jeg en mail av henne. Hun hadde det kjempefett der nede og hadde møtt massevis av kule folk. Inkludert ett helt fotballlag fra usa eller noe :-? Det som ER ER at hun har som sagt type, og i mailen klagde hun på "alle" sms'ene han sender henne og hvor mye han ringer henne. Jeg prøvde å si til henne at det var vel bare koselig, men hun var ikke helt enig i det. Nå har det seg sånn at typen hennes er en KJEMPE GUTT og hun er så utrolig heldig som har han. Men i mailen fikk jeg x-antall sexhistorier fra henne. Hun har drevet å hatt seg med flere gutter der nede . Jeg vet at dette kanskje ikke er min sak, men for det merker jeg irritasjonen komme over meg. Er venninna mi ett ludder? Hva med typen hennes? Han går rundt og aner fred og ingen fare, men arrrggghhh han skulle bare visst. Skal han bli offer for en eller annen kjønnsykdom når hun kommer hjem? Har så lyst til å banke litt vett inn i skallen hennes men nei... :veldigsur:
Gjest MrsL Skrevet 23. juli 2004 #2 Skrevet 23. juli 2004 Helt klart ville jeg banket vett inn i skallen hennes......først....og om ikke det hadde hjulpet..........vist mailene til kjæresten hennes...... Hun ødeleggerjo fyren med dette :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2004 #3 Skrevet 23. juli 2004 Venninnen din er ikke et ludder, men hun er utro. Hva hun velger å gjøre er hennes business, men du kan si i fra om at du ikke vil høre om det, og at du tar avstand fra hennes oppførsel. Synes ikke du skal sladre til kjæresten hennes.
Gjest Madam Felle Skrevet 23. juli 2004 #4 Skrevet 23. juli 2004 Venninnen din er ikke et ludder' date=' men hun er utro. Hva hun velger å gjøre er hennes business, men du kan si i fra om at du ikke vil høre om det, og at du tar avstand fra hennes oppførsel. Synes ikke du skal sladre til kjæresten hennes.[/quote'] Enig i dette.
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #5 Skrevet 23. juli 2004 syns hu høres ut som ett ludder jeg da men
Gjest trofast suring Skrevet 23. juli 2004 #6 Skrevet 23. juli 2004 synes man skal være forsiktig med å bruke et ord som ludder - det er ikke akkurat feministiask korrekt, og det kan være flere grunner til at venninna di oppfører seg som hun gjør. Mest sannsynlig er hun usikker på seg selv -det å være sammen med en populær og bra gutt kan faktisk være vanskelig fordi man selv ikke føler at man er bra nok (typisk jenter). Men selvsagt - å være utro er jævlig stygt og slemt og egoistisk gjort, så jeg synes du bør ta det opp med henne hva du mener. Men å fortelle det til kjæresten får bli hennes oppgave - husk at det kan såre han noe vanvittig.
Donnie Darko Skrevet 23. juli 2004 #7 Skrevet 23. juli 2004 Jeg syns for svarte grønne og gule at du bør "sørge for" at typen får greie på hva som foregår. Hun har jo tydligvis ingen skrupler når det gjelder dette og da er det lite som tyder på at hun kommer til å fortelle dette selv (som jo hadde vært ideelt).
Gjest Tingelinga Skrevet 23. juli 2004 #8 Skrevet 23. juli 2004 Jeg har ingen planer om å fortelle dette til han. Hadde ikke klart å se på han i det hele tatt hvis jeg skulle fortelle han noe så sårende. Problemet er at jeg føler meg helt i klemma her. Hun er en god venninne og han er en god kamerat. Altså. jeg føler meg falsk og dust hvis jeg ikke forteller han noe, og jeg føler meg som en slags prippen kjærring hvis jeg konfronterer henne med det... Selvfølgelig kan jeg si til henne at jeg ikke vil høre noe om dette, men litt for sent er det vel nå. Greit nok at hun puler rundt og har det kult. Men det som også irriterer meg er at hun ikke tenker på hva som skjer med oss som er i midten av dette her. Skal vi havne i "trøbbel" pga hennes utroskap også nå? :-?
Tusenfryd Skrevet 23. juli 2004 #9 Skrevet 23. juli 2004 Vis henne denne tråden. Seriøst: du må ta et oppgjør med henne. Si at du kommer i klemma, si at du ikke vil vite noe du ikke kan si til typen hennes - og så får du være en god venninne og fike henne opp litt, be henne skjerpe seg - si hun driter seg ut. For det er det hun gjør. Jeg kaller vanligvis ikke folk for ludder, men her er det veldig nære...
Gjest trofast suring Skrevet 23. juli 2004 #10 Skrevet 23. juli 2004 ...og hvor god venninne er hun når hun, som du selv sier, setter dere alle i en ubehagelig situasjon? Egoistisk møkkakjerring. Ta det opp med henne! Eller kutt henne ut.
Gjest Myumi Skrevet 23. juli 2004 #11 Skrevet 23. juli 2004 Jeg ville sendt henne en link til denne tråden så kanskje hun får seg en tankevekker.
Nabodama Skrevet 23. juli 2004 #12 Skrevet 23. juli 2004 Vel vel, hun skal ikke si noe til kjæresten til denne dama, som også er en god venn av henne? Hvor mange av dere hadde satt pris på at venner holdt skjult at mannen/samboeren/kjæresten deres var utro i fleng?
Wonderwoman Skrevet 23. juli 2004 #13 Skrevet 23. juli 2004 Jeg er enig med nabodama. Dere må gjerne hate meg for det, men jeg mener at hun bør si det til ham. Skjønner jo at dette er veldig ubehaglig, men.... Jeg ville ha konfrontert venninna mi og sagt at hun må velge om hun vil være singel eller ha partner. Og hvis hun har tenkt å fortsette som nå ville jeg sagt at hun fikk velge om hun ville fortelle om feriehistoriene sine til typen selv, eller om jeg skulle gjøre det. Ingen fortjener å være i en sånn situasjon. Verken typen eller venninna. Utrolig dårlig gjort å sette ei venninne i en sånn situasjon. Høres ikke ut som ei dame jeg ville ha fortsatt å være venninne med heller...
Laban Skrevet 24. juli 2004 #14 Skrevet 24. juli 2004 La dem ordne opp selv. Du skriver ikke hvor gammel hun er eller hvor seriøst forhold hun har med kjæresten, men for meg høres det ut som det kommer til å bli slutt uansett når hun kommer hjem? Det er ikke riktig det hun gjør, men du har ingen rett til å være politi - særlig når det faktisk dreier seg om betroelser hun har kommet med overfor deg! Angående forholdet ditt til ham, så skjønner jeg ikke hvordan det skal forsures så lenge du sørger for at han ikke får vite at du visste? Er enig i at dersom hennes oppførsel plager deg slik, så send henne en link til denne siden. Eventuelt fortell henne hva du mener.
Ost&Kjeks Skrevet 24. juli 2004 #15 Skrevet 24. juli 2004 For en sørgelig gjeng med besservissere. Hva er det med denne klamme velmenendeheten hvor folk alltid skal blande seg opp i andres forhold og sexliv? De som irriterer seg over hva andre driver med må ha et sørgelig kjedelig liv selv. Hvis en venninne forteller deg noe, så er det fordi hun stoler på deg, ikke sant?
Gjest TomKrus Skrevet 24. juli 2004 #16 Skrevet 24. juli 2004 For en sørgelig gjeng med besservissere. Hva er det med denne klamme velmenendeheten hvor folk alltid skal blande seg opp i andres forhold og sexliv? De som irriterer seg over hva andre driver med må ha et sørgelig kjedelig liv selv. Hvis en venninne forteller deg noe, så er det fordi hun stoler på deg, ikke sant? Og en jævlig god venninne hvis det hun forteller setter deg i en lojalitetsknipe. Kjæresten var jo en kamerat. Visse ting trenger du ikke å fortelle videre. Innblanding og omsorg er faktisk to forskjellig ting. Den som mangler det siste ser kanskje ikke det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #17 Skrevet 24. juli 2004 Folk som driver og har seg med x antall folk i et sett er bare teit synes jeg. Hva er egentlig vitsen med å ha seg med nye folk i et sett. Siden venninna di har drevet og hatt seg med endel gutter mens hun er på ferie, altså over en kort periode, må jeg virkelig si at hun virker som et ludder. Og typen hennes fortjener ikke dette ludderet! Men siden hun er venninna di hadde jeg nok kanskje ikke sladra, for da blir jo ho rasende på deg mest sannsynlig og kanskje mister dere vennskapet. Men fysj så irritert jeg blir når jeg hører om slike løse jenter som driver og har seg med den ene etter den andre gutten mens de er på ferie og har en kjæreste som venter hjemme.
Laban Skrevet 24. juli 2004 #18 Skrevet 24. juli 2004 Folk som driver og har seg med x antall folk i et sett er bare teit synes jeg. Hva er egentlig vitsen med å ha seg med nye folk i et sett. Siden venninna di har drevet og hatt seg med endel gutter mens hun er på ferie' date=' altså over en kort periode, må jeg virkelig si at hun virker som et ludder. [/quote'] Hæ?! Seriøst?! Enig i at det er galt av henne å gjøre slikt når hun har type, selvsagt, men dette var jo et mer generelt utsagn? Så om man drar på ferie og virkelig slår løs håret en gang, er man et ludder? Hvis man har sex med flere stykker på et par uker, er man et ludder? Du spør hva vitsen er; vel, kanskje noen synes det er GØY å ligge med flere stykker? One nights stand er ikke nødvendigvis noen dårlig opplevelse, og så lenge man beskytter seg skader det da ingen? Noen liker å ligge med ukjente, andre har andre seksuelle preferanser. Hvorfor begynne med skjellsord av den grunn?
Gjest Tingelinga Skrevet 24. juli 2004 #19 Skrevet 24. juli 2004 La dem ordne opp selv. Du skriver ikke hvor gammel hun er eller hvor seriøst forhold hun har med kjæresten, men for meg høres det ut som det kommer til å bli slutt uansett når hun kommer hjem? Det er ikke riktig det hun gjør, men du har ingen rett til å være politi - særlig når det faktisk dreier seg om betroelser hun har kommet med overfor deg! Angående forholdet ditt til ham, så skjønner jeg ikke hvordan det skal forsures så lenge du sørger for at han ikke får vite at du visste? Er enig i at dersom hennes oppførsel plager deg slik, så send henne en link til denne siden. Eventuelt fortell henne hva du mener. Politi??? Altså dette er snakk om en god venninne og en god kamerat her. Jeg føler meg irritert over at jeg nå blir satt i klemma over hennes utroskap. Nå må jeg sitte å smile falskt til kompisen min som ikke aner noen ting. SÅnt hadde vel kanskje vært helt greit for deg, men for meg er det rett og slett kjipt. Og hvorfor ellers skulle jeg poste et innlegg her hvis ikke dette plaget meg? Gjør da ikke dette for morroskyld heller
Gjest Tingelinga Skrevet 24. juli 2004 #20 Skrevet 24. juli 2004 For en sørgelig gjeng med besservissere. Hva er det med denne klamme velmenendeheten hvor folk alltid skal blande seg opp i andres forhold og sexliv? De som irriterer seg over hva andre driver med må ha et sørgelig kjedelig liv selv. Hvis en venninne forteller deg noe, så er det fordi hun stoler på deg, ikke sant? Hadde satt pris på om du leste innlegget en gang til og fikk med deg hele historien. Typen hennes er også en god venn av meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå