Pølsekake Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Jeg ønsker å slutte og gå på do, har dere tips til hvordan jeg kan få det til? Hørte om en i Australia som nesten fikk det til, men som havnet på sykehus etter fem dager. Han gikk på "Reinklein-dietten", om dere har hørt om den? Den er lite kjent, siden den er veldig kontroversiell, og består hovedsakelig av Aloe Vera (som gjør at kroppen nytter seg av vannet du inntar, og ikke sender det ned i urinblæra, ergo du slipper å tisse). Er det noen som har erfaring med den dietten, eller en annen?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Hvorfor ønsker du å slutte å gå på do? :O Anonymous poster hash: 58245...adb 1
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2014 Hvorfor ønsker du å slutte å gå på do? :O Anonymous poster hash: 58245...adb Fordi jeg synes det er ubehagelig.. Og det virker mer praktisk å slutte.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Fordi jeg synes det er ubehagelig.. Og det virker mer praktisk å slutte. Tror nok ikke å slutte å gå på do er så veldig bra for kroppen men! Hvorfor syntes du det er ubehagelig? Anonymous poster hash: 58245...adb
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2014 Tror nok ikke å slutte å gå på do er så veldig bra for kroppen men! Hvorfor syntes du det er ubehagelig? Anonymous poster hash: 58245...adb Jo, det finnes metoder for å få kroppen til å nyttegjøre seg av alt du inntar. Å gå på do er bare en bivirkning av feil mat/væskeinntak. Huleboerne f.eks gikk ikke mye på do. Kanskje en gang pr 3. mnd..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #6 Skrevet 23. november 2014 Jo, det finnes metoder for å få kroppen til å nyttegjøre seg av alt du inntar. Å gå på do er bare en bivirkning av feil mat/væskeinntak. Huleboerne f.eks gikk ikke mye på do. Kanskje en gang pr 3. mnd.. Jøss, sier du det.. Har jeg aldri hørt om.. Hadde jo vært ganske praktisk kjekt og ikke måtte fly på do hele tiden da. Anonymous poster hash: 58245...adb
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2014 Jøss, sier du det.. Har jeg aldri hørt om.. Hadde jo vært ganske praktisk kjekt og ikke måtte fly på do hele tiden da. Anonymous poster hash: 58245...adb Nei, det er ny forskning ja. Ikke sant? Man hadde også sluppet å bruke hundretusenvsi av kr på toaletter, siden man da kunne gått på do sjelden/aldri.. Håper noen har erfaring med Reinkleindietten!
minister-mio Skrevet 23. november 2014 #8 Skrevet 23. november 2014 Nå er jeg på den rare delen av KG igjen... 6
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #9 Skrevet 23. november 2014 Jeg har levd på Nutridrink i flere uker i strekk og ingenting annet, men jeg sluttet ikke å gå på do av den grunn. Tror nesten du må slutte å leve for å slutte å gå på do. Selv astronauter, hvor det nok hadde vært veldig praktisk om de kunne slippe å gå på do, må på do fordi de enda ikke er funnet noen praktisk løsning på doproblemet. I vektløs tilstand med trakt og vakumsug, vær glad du kan gå på do som folk flest.Anonymous poster hash: 235b2...d67 3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #10 Skrevet 23. november 2014 Hvordan skal du kvitte deg med de avfallstoffene som skilles ut i urinen da?Anonymous poster hash: 2cf33...2c6 1
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. november 2014 Avfallsstoffene absorberes av Aloe veraen, det er det som er så genialt! I tillegg hjelper den til med å forhindre at det skapes avfallsstoffer, så ikke det er behov for å kvitte seg med noe. Det eneste er at man må ta b 12 sprøyter, men det er en liten pris å betale for å slippe utgiftsposten Dopapir.
Gjest Sitrondrops Skrevet 23. november 2014 #12 Skrevet 23. november 2014 Stomi tror jeg er eneste alternativ. 2
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2014 Stomi er vel mer belastende enn å gå på do, målet er å ikke ha behov for å kvitte seg med avfallsstoffer. Reinklein sikrer det, men virker litt risikabelt å prøve den dietten..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #14 Skrevet 23. november 2014 Avfallsstoffene absorberes av Aloe veraen, det er det som er så genialt! I tillegg hjelper den til med å forhindre at det skapes avfallsstoffer, så ikke det er behov for å kvitte seg med noe. Det eneste er at man må ta b 12 sprøyter, men det er en liten pris å betale for å slippe utgiftsposten Dopapir. Og hvor er så kilden på dette?Anonymous poster hash: 2cf33...2c6
Raven Emerald Skrevet 23. november 2014 #15 Skrevet 23. november 2014 Nesten så jeg tror du og Ribbesvor har rottet dere sammen på forumet her...
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 23. november 2014 Søt på reinklein,det er lite info om det siden det er ny forskning og veldig kontroversielt. Men det skal visst være mye sunnere enn f.eks lavkarbo.
Ribbesvor Skrevet 23. november 2014 #17 Skrevet 23. november 2014 Leste noe om en slags q-stav man kunne operere inn i blæra. Dette er på en måte en forstørret q-tips som suger opp væsken i blæra. Denne føres inn gjennom urinrøret og plasseres i 90° vinkel. Må skiftes ut hver 2. mnd. Kanskje verdt å prøve?
Pølsekake Skrevet 23. november 2014 Forfatter #19 Skrevet 23. november 2014 Ribbesvor, den har jeg ikke hørt om, takk! Hvordan løser man da problemet med nr 2? Aloe veraen i Reinkleindietten sørger jo for at man ikke må noen av delene - det er det som er genialt. Produktene man må ha (Aloe Kex, Aloe Fluid og Aloe multi Taask) er dog veldig dyre, rundt 500 kr for 5 liter. Så man må ha god råd, men på den andre siden så sparer man jo inn endel penger når man slipper å kjøpe Dopapir o.l.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #20 Skrevet 23. november 2014 Ribbesvor, den har jeg ikke hørt om, takk! Hvordan løser man da problemet med nr 2? Aloe veraen i Reinkleindietten sørger jo for at man ikke må noen av delene - det er det som er genialt. Produktene man må ha (Aloe Kex, Aloe Fluid og Aloe multi Taask) er dog veldig dyre, rundt 500 kr for 5 liter. Så man må ha god råd, men på den andre siden så sparer man jo inn endel penger når man slipper å kjøpe Dopapir o.l. Dopapir er da overhodet ikke dyrt. Kan jo få det kjempe billig! Er du en person trenger du jo ikke bruke mye dopapir i måneden Anonymous poster hash: 58245...adb 1
Fremhevede innlegg