Gå til innhold

Traktor på offentlig vei

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Og jeg må begynne å holde meg unna alle tråder AndreasBR er en del av. Av hensyn til blodtrykket :ler:.

Anonymous poster hash: fbe6f...adb

Oookei, kanskje du bør oppsøke en lege? (Vanlig fastlege altså, angående høyt blodtrykk)

Hva slags relevanse hadde det du skrev i det hele tatt til denne tråden, eller var det kun for å komme med personangrep?

Hva er galt med å stoppe en sinke fra å kjøre inn i en tunnel ?

Endret av AndreasBR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg må begynne å holde meg unna alle tråder AndreasBR er en del av. Av hensyn til blodtrykket :ler:.

Anonymous poster hash: fbe6f...adb

:skratte:

Men det er godt vi har noen som tør komme med kontroversielle meninger :5: Det krydrer debatten :P

Anonymous poster hash: f82ae...73b

• Liker 1
Skrevet

Det virker sånn ja, Andreas.

Anonymous poster hash: 2245c...115
Skrevet

:skratte:

Men det er godt vi har noen som tør komme med kontroversielle meninger :5: Det krydrer debatten :P

Anonymous poster hash: f82ae...73b

Tør? Ble skrevet av en AB, ingenting feigere enn det. (Kommer ann på hvorfor man velger AB da men :P) (Mod: NEI det er ikke hets av AB.. Det er en enkel påstand om at enkelte bruker AB fordi de er feige.

Ënkelte bruker AB fordi det passer best til spørsmålets natur.. )

Skrevet

Lov med traktor på motorvei og.

Ikke på motorvei klasse A ^_^

Dessverre har de lov å kjøre på klasse b...

Jeg er av den oppfattelsen av at hvorvidt man har lov å kjøre et sted bør baseres på hvort for det man kjører går.

Klarer man ikke holde 70, har man ingenting på den veien å gjøre.

Skrevet

Ikke lov å kjøre på mototvei med kjøretøy som ikke holde 40 kmt. Nyere traktoer er 40 km og noe er 50, noen få er 60 eller 70.

Skrevet (endret)

Ikke lov å kjøre på mototvei med kjøretøy som ikke holde 40 kmt. Nyere traktoer er 40 km og noe er 50, noen få er 60 eller 70.

http://www.dinside.no/908200/de-har-faktisk-lov

Som sier sånn ca det du sier..

Endret av AndreasBR
Skrevet

Veldig kompliserte lover. Kommer mye ann på når en tok førerkortet.

Skrevet

Det er ingenting som heter motorvei klasse A og B lenger. Kun motorvei og motortrafikkvei. Traktor har uansett lov å kjøre på begge så fremt de holder minst 40kmt. Ringte selv politiet og spurte når jeg møtte på traktor i 110 sone en gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er ingenting som heter motorvei klasse A og B lenger. Kun motorvei og motortrafikkvei. Traktor har uansett lov å kjøre på begge så fremt de holder minst 40kmt. Ringte selv politiet og spurte når jeg møtte på traktor i 110 sone en gang.

Skilt 306.3: «Forbudt for traktor og for motorredskap konstruert for fart mindre enn 40 km/t». Ifølge Gjelsvik betyr dette at det er forbudt å kjøre med alle slags traktorer uansett hvilken hastighet disse er konstruert for. (Foto: Statens Vegvesen)

Står ved påkjørsel til de fleste motorveier (tidl. klasse a)

Endret av AndreasBR
Skrevet

Ja, jeg er klar over det skiltet. Her er det ikke slike skilt ved påkjørsel ihvertfall. E18 Holmestrand 110 sone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...