Gå til innhold

Å bli sexuelt avvist


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du når partneren din ikke vil ha sex med deg? Tar du "saken" i egne hender og onanerer?

Gjør du det i senga ved siden av henne/ham ? Og hvordan reagerer partneren din da? Syn hun/han at det er ok at du da onanerer ved siden av partneren din?

Anonymous poster hash: 14add...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg kåt og ikke får sex så tar jeg saken i egne hender ja! Frem med dildoen.

Han har vel ikke noe han skulle sagt egentlig! Han vil jo ikke ha sex. Da får han tåle at jeg koser meg! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt sexuelt avvist i over ett år i mitt tidligere forhold(hadde sex av og til, men kunne knapt kalles sex.), ble jeg ganske "flink" til å ha egenpleie. Jeg ga, rett ut, blanke faen i hva han mente om det. Når ikke han var interessert i sex, så måtte han bare ha det så fint.

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da får jeg bare si at jeg tar saken i egne hender også får han komme om han har lyst til å være med på leken? ;) funker det tror dere??



Anonymous poster hash: 2560b...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør du når partneren din ikke vil ha sex med deg? Tar du "saken" i egne hender og onanerer?

Gjør du det i senga ved siden av henne/ham ? Og hvordan reagerer partneren din da? Syn hun/han at det er ok at du da onanerer ved siden av partneren din?

Anonymous poster hash: 14add...046

Har onanert mens gubben sover ved siden av meg i sengen : ) Når han tydeligvis er trøtt og ikke orker sex og jeg føler jeg må-for å få sove....Så orker ikke jeg å vekke han...Så da fixer jeg det selv,mens han ligger der å sover.Han har aldri våknet av det...he he Heldigvis.Det hadde vært flaut...he he.Men gjør jo egentlig ikke noe veldig galt da : ) Viser jo bare hensyn...og lar han sove.

Anonymous poster hash: e38a1...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har onanert mens gubben sover ved siden av meg i sengen : ) Når han tydeligvis er trøtt og ikke orker sex og jeg føler jeg må-for å få sove....Så orker ikke jeg å vekke han...Så da fixer jeg det selv,mens han ligger der å sover.Han har aldri våknet av det...he he Heldigvis.Det hadde vært flaut...he he.Men gjør jo egentlig ikke noe veldig galt da : ) Viser jo bare hensyn...og lar han sove.

Anonymous poster hash: e38a1...13e

Ellers fixer jeg det selv-før han kommer hjem fra jobbhvis jeg må : )En gang kom han tidlig hjem fra jobb...og jeg hadde lagt meg midt på formiddagen.Jeg hørte han ikke.Plutselig åpner døra opp til soverommet..og han er snar med å klaske døra igjen og løpe ned trappa...he he Regner med han tenkte han tok meg på "fersken" he he Derfor han ble så flau : )Bra han viser hensyn til meg når jeg vil være i fred : )he he

Anonymous poster hash: e38a1...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da får jeg bare si at jeg tar saken i egne hender også får han komme om han har lyst til å være med på leken? ;) funker det tror dere??

Anonymous poster hash: 2560b...1db

Enten så funker det, eller så funker det ikke.

Om han ikke blir med på leken, synd for han :sjokkert: Ta saken(staken) i egene hender og kos deg! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da får jeg bare si at jeg tar saken i egne hender også får han komme om han har lyst til å være med på leken? ;) funker det tror dere??

Anonymous poster hash: 2560b...1db

Jeg hadde kledd av meg på veien til soverommet så fort jeg hadde hørt stønnelyder hvertfall!:) litt sånn "okei,da" opplevelse 😂

Anonymous poster hash: e44e3...d0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt sexuelt avvist i over ett år i mitt tidligere forhold(hadde sex av og til, men kunne knapt kalles sex.), ble jeg ganske "flink" til å ha egenpleie. Jeg ga, rett ut, blanke faen i hva han mente om det. Når ikke han var interessert i sex, så måtte han bare ha det så fint.

Hvorfor skulle han mene noe negativt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han mene noe negativt om det?

:vetikke:

Ærligtalt så ante jeg fint lite om hva han mente om det meste. Han var veldig nøytral og vanskelig og komme inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kledd av meg på veien til soverommet så fort jeg hadde hørt stønnelyder hvertfall! :) litt sånn "okei,da" opplevelse

Anonymous poster hash: e44e3...d0d

Det hadde vært noe det! hadde fint vært meg ihvertfall, men så er jeg alt for glad i sex og da!

Anonymous poster hash: 2560b...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da onanerer jeg ja. Hvis det er etter vi har lagt oss, så gjør jeg det bare i sengen, ellers på døgnet pleier jeg å gjøre det på badet eller i sofaen. Tror ikke han har noe problem med det, det har han i hvert fall aldri nevnt :)

Anonymous poster hash: b4b88...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg kåt og ikke får sex så tar jeg saken i egne hender ja! Frem med dildoen.

Han har vel ikke noe han skulle sagt egentlig! Han vil jo ikke ha sex. Da får han tåle at jeg koser meg! :)

Hadde jeg ikke vært kåt hadde jeg definitivt blitt det hvis du satt deg i sofaen forran meg med dildoen i fitta. Da må man jo ta en dobbel vaginal:P

Anonymous poster hash: 6698d...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...