Eplekaka Skrevet 23. november 2014 #1 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg synes det er så mange kjendiser med små barn som skiller seg for tiden. Og de er jo ofte forbilder for andre. Trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 23. november 2014 #2 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg har problemer med og se hvordan det å skille seg gjør dem til dårlige forbilder. Og hvordan det og ikke skille seg gjør dem til gode forbilder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2014 #3 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg synes det er så mange kjendiser med små barn som skiller seg for tiden. Og de er jo ofte forbilder for andre. Trist. Hæææ? Forbilder for andre??? Har voksne gifte mennesker kjendiser til forbilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2014 #4 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg synes det er så mange kjendiser med små barn som skiller seg for tiden. Og de er jo ofte forbilder for andre. Trist. Hvorfor dra frem gammelt nytt? Er jo to-tre uker siden dette stod i alle nettavisenee... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2014 #5 Del Skrevet 23. november 2014 Hvorfor dra frem gammelt nytt? Er jo to-tre uker siden dette stod i alle nettavisenee... Vel, men enkelte tanker tar lengre tid å tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 23. november 2014 #6 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg synes det er så mange kjendiser med små barn som skiller seg for tiden. Og de er jo ofte forbilder for andre. Trist. Du kan ikke seriøst mene det du skriver? Kjendiser som skiller seg eller ikke er da ikke noe mer eller mindre forbilder for andre. De er mennesker de også. Og vi har ikke noe med hvorfor de går fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 23. november 2014 #7 Del Skrevet 23. november 2014 Ei værdame forbilde? Nå har jeg hørt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2014 #8 Del Skrevet 23. november 2014 Ei værdame forbilde? Nå har jeg hørt det også. Vel, mange ser opp til slike... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg