Gå til innhold

Blødde litt etter samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde kjæresten her i helga, og vi hadde sex 8 ganger. Ja, vi er jævlig kåte på hverandre! Haha. Men da jeg tisset etter den siste gangen, så jeg at det kom litt blod på papiret. Jeg skal ikke ha mensen før om tre uker. Kan det være en rift? Hva burde jeg i så fall gjøre med det? "La det gro"? Er dette normalt, egentlig? Vi har både rolig sex, og røff sex.

Jeg skal også nevne at jeg var veldig sår den siste gangen! Jeg mener, 8 ganger på to dager/netter. Regner med at det ikke er så farlig, men vil liksom spørre om det her.

Anonymous poster hash: cca9a...d55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt, og jeg har opplevd det etter sex kun en gang i løpet av lang tid. Noen opplever det hver gang de har sex. Er bare sårbare slimhinner, ikke noe å bekymre seg over :)

Anonymous poster hash: d3648...1b9

Skrevet

Helt normalt, og jeg har opplevd det etter sex kun en gang i løpet av lang tid. Noen opplever det hver gang de har sex. Er bare sårbare slimhinner, ikke noe å bekymre seg over :)

Anonymous poster hash: d3648...1b9

Tusen takk for svar. Jeg går på P-piller i tillegg, og har hørt at det kan gjøre slimhinnene litt tynnere, så kanskje det er en sammenheng. Må bare la det gro litt før jeg har sex igjen da :P

Anonymous poster hash: cca9a...d55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...