Avi Skrevet 23. november 2014 #1 Skrevet 23. november 2014 Forrige påske reiste jeg til Barcelona, noe jeg likte så godt at jeg har lyst til å reise alene igjen neste påske Noen tips til hvor jeg kan dra denne gangen? Fint om det ikke er veldig lang flytur, og at det er lettvint å komme seg til og fra flyplassen. Gjerne et sted med by og strand
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #2 Skrevet 23. november 2014 Lisboa En fantastisk by om en liker å bare vandre rundt, suge inn atmosfære og lukter/smaker og se på folk Anonymous poster hash: 5970c...38d 1
Avi Skrevet 23. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2014 Lisboa En fantastisk by om en liker å bare vandre rundt, suge inn atmosfære og lukter/smaker og se på folk Anonymous poster hash: 5970c...38d Åå, ja kanskje det kunne være noe!
Christiania_Oslo Skrevet 23. november 2014 #4 Skrevet 23. november 2014 Lisboa er bra,sjarmerende og hyggelig. Malaga kan jo også være noe, billige billetter dit og intimt og koselig.
Avi Skrevet 24. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. november 2014 Malaga har jeg vært i før, fint der også ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå