Gå til innhold

Årets navn 2014


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Flere som stusser over at Finn Olav Odde ligger på andreplass som årets navn, han er en deltager i et tv program :S Skal vi stemme på Juni Anker-Hansen samtidig :S jeg kan til en vis grad forstå at noen vil stemme på Else koss furuset for å ha samla inn penger/faddere til syria...

Katrine Olsen Gillerdalen leder å henne syns jeg også fortjener å bli årets navn :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å gjøre lista mere seriøs, så bør dem fjerne tulle navn!

Ser ikke meg på lista. Trodde at jeg var den alt sirklet rund her i verden :(

Du må bli med på et tv program først, meld deg inn på paradis hotel til neste år :D så kommer du med vettu :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som stusser over at Finn Olav Odde ligger på andreplass som årets navn, han er en deltager i et tv program :S Skal vi stemme på Juni Anker-Hansen samtidig :S jeg kan til en vis grad forstå at noen vil stemme på Else koss furuset for å ha samla inn penger/faddere til syria...

Katrine Olsen Gillerdalen leder å henne syns jeg også fortjener å bli årets navn :)

Synes ekteparet Moser fortjener det aller mest, det å få nobelprisen i medisin bør jo rage kjempemasse over både en deltager i Farmen, en ishockeyspiller og en bokser ihvertfall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen tvil om at det er Mads Gilbert som burde være årets navn. Gang på gang setter han sitt eget liv på spill for å redde andres liv, ved å ta på seg en jobb ikke mange andre tør å ta. Uavhengig av hva man mener politisk når det gjelder Israel-Palestina konflikten, så bør man klare å se at den jobben Gilbert gjør for de uskyldige sivile på Gaza er helt uvurderlig!

Helt utrolig at en idrettsutøver og en realitydeltaker ligger over denne mannen. Skuffende og pinlig.

Endret av Infinite
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gahr Støre eller Stoltenberg.

Anonymous poster hash: 4f9d3...68d

Støre er jo allerede utropt til Årets Navn 2014, kategorien "Sjefs-hykler"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støre er jo allerede utropt til Årets Navn 2014, kategorien "Sjefs-hykler"

Hvem ville du selv foreslått til Årets Navn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vel kanskje ekteparet Moser fortjener det mest, men jeg skjønner at forskere sjelden har den helt store appellen i befolkningen. Synes forsåvidt det er fint at moren til Odin topper i øyeblikket. Jeg hadde ikke kommet på det selv, men hun har i hvert fall satt igang noe viktig. Martin Ødegaard er jo et morsomt forslag, og han må jo være en av de aller mest omtalte, men samtidig litt kunstig. Magnus Carlsen er et unikum, men om han skulle få prisen i akkurat det litt skuffende (alt er relativt) året 2014 hadde det overrasket meg.



Anonymous poster hash: 115ec...ad2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ville du selv foreslått til Årets Navn? :)

Jeg har ikke skjenket det en tanke, men det kunne gjerne vært en som Gilbert.

Ja, jeg kunne absolutt stemt for Gilbert, hadde han ikke vært propagandist, apologet og aktivist.

Hadde han satt liv og helse på spill for å redde ofre for en av de mest avskyelige og skitne krigene som føres i dag (bare overgått av ISIS og Al Shaabab og de andre svina), uten å ta side, uten å føre propaganda-krig, ja da hadde jeg gjerne stemt på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsfolk og TV-folk... Ser jo hvor tåpelige nordmenn er.

Fatter ikke at man kan stemme på dem fremfor Mads Gilbert, ekteparet Moser, de båtfolkene eller Siri Martinsen. Folk som faktisk redder liv og gjør noe for andre.

Anonymous poster hash: 0d8fe...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsfolk og TV-folk... Ser jo hvor tåpelige nordmenn er.

Fatter ikke at man kan stemme på dem fremfor Mads Gilbert, ekteparet Moser, de båtfolkene eller Siri Martinsen. Folk som faktisk redder liv og gjør noe for andre.

Anonymous poster hash: 0d8fe...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sportsfolk og TV-folk... Ser jo hvor tåpelige nordmenn er.

Fatter ikke at man kan stemme på dem fremfor Mads Gilbert, ekteparet Moser, de båtfolkene eller Siri Martinsen. Folk som faktisk redder liv og gjør noe for andre.

Anonymous poster hash: 0d8fe...6e0

Helt enig! Forstår meg virkelig ikke på den heltestatusen som idrettsutøvere og disse døgnfluene av noen reality-kjendiser har fått her i landet. Det sier noe om folk flest!

Anonymous poster hash: be992...ab0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Forstår meg virkelig ikke på den heltestatusen som idrettsutøvere og disse døgnfluene av noen reality-kjendiser har fått her i landet. Det sier noe om folk flest!

Anonymous poster hash: be992...ab0

'Folk flest' ja, vi vet jo hvor smarte de er.. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...