Gå til innhold

Fotografering og regnvær...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt det dårlige været vi har hatt denne sommeren, har fått meg til å lure litt på hvilke nødløsninger fotografen kommer med dersom der striregner når han/hun skal ta bilder av brudeparet. For veldig mange vil jo ta brudebildene ute i fin natur, for min egen del frister et fotostudio svært lite! Må jo være flere av dere her inne på brudeforumet som har giftet seg i regnvær :wink: - hadde vært morsomt å høre erfaringene deres!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupsforumet mente jeg... :hoho: Men det kunne jo nesten hete brudeforumet - tror det er svært få brudgommer som stikker hodet innom her... He, he :ler:

Skrevet

Er litt spent på været selv jeg...Siden vår fotograf kommer fra nabo"byen"...og derfor ikke har noe studio i nærheten. Men han sa at det beste været å fotografere i var gråvær. Og bare det ikke striregna under fotograferinga så gikk det nok greit. Kun ett av hans brudepar i fjor måtte flytte fotograferinga innendørs, og han hadde ganske mange....

Skrevet

Jeg håper virkelig at vi får fint vær (skal til og med ha vielsen utendørs, men har nødplan i tilfelle dårlig vær), men jeg har tro på at bildene kan bli like fine i et studio! Kommer selvsagt an på fotografen og studioet. Vi skal ha fotograf som holder til i nærheten så dersom det blir dårlig vær, blir det bilder innendørs.

Skrevet

Vår fotograf mener jeg nevnte at de tar utebilder uansett vær, så jeg håper de har noen smarte løsninger i tilfelle regn.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg tror det hadde vært stilig med bilde av brudeparet i regnvær. Litt utenom det vanlige. :wink:

Skrevet

Var en ivrig hobbyfotograf tidligere, og de beste bildene tok jeg ofte i gråvær/regn

Skrevet

Vi giftet oss 19.juni, og da var det skikkelig kiipt vær. Men vår fotograf insisterte på å ha fotograferingen ute allikevel. Bildene har blitt så utrolig kuule!!! Det er så fint lys, og takkekortet vårt ble ett av de siste bildene vi tok før vi dro til festen, hvor vi begge to er tydelig våre, men allikevel så ser vi utrolig lykkelige ut... vi likte bildet veldig godt, for det viser jo bare at været spiller ingen rolle, og man er helt utrolig happy uansett!!! Vi hadde paraplyer, men ofte tok vi disse vekk, og vi fikk regn på oss... begge to var veldig oppglødde, og varme fra før av, p.g.a sinnsstemningen, så ingen av oss ble spesiellt kalde.... merket knapt regnet egentlig!! Det eneste kiipe, var at det ble ingen bilder, med slepet lagt ut bak meg, for jeg ville ikke få det så møkkete og vått... men som sagt; bildene ble utrolig fine, og regnet gjorde oss ingenting!!!

blyg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi skal og ta bilder utendørs uansett vær. En hobbyfotograf skal ta bilder av oss, og hun har ikke noe studio. I festlokalet er det heller ingen rom som vi synes egner seg spesielt godt til fotografering.

Vi har lett etter bruer eller andre ting vi kan stå under hvis regnet skulle hølje ned, og jeg tror vi har funnet en god løsning.

Men jeg håper jo at det blir fint vær. Det bare MÅ bli sol 7. august!! :kul:

Skrevet

Fotografen sa til oss at for hans del skulle det regne sikkelig om det var noe problem for han, det var nok verre for oss.

Skrevet

Men jeg håper jo at det blir fint vær. Det bare MÅ bli sol 7. august!! :kul:

Det blir det. Jeg har bestilt det, nemlig. Skal ha hageparty..... :wink:

Skrevet

Vi giftet oss ogsaa 19 juni (sitter i USA og skriver dette, defor ingen aa'er og oe'er og slikt...) og det boettet ned. Fotografen ville ikke ta bildene utendoers, saa vi tok dem i studio. De ble veldig bra allikevel, for han la paa diverse bakgrunner etter vaare oensker. Utrolig hva man kan faa til i disse tider...

Skrevet

Det blir det. Jeg har bestilt det, nemlig. Skal ha hageparty..... :wink:

Takker, Tex - regner med du tok med Trøndelag i bestillinga di, selv om det er et stykke dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...