Gå til innhold

Frokost i Oslo


sofie777

Anbefalte innlegg

Litt vanskelig når jeg sitter på toget i lunsjtiden. ;)

Herregud da! SPIS FROKOST DER!

Eller gå på mæccern da hvis det ikke er så farlig!

Anonymous poster hash: d8321...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud da! SPIS FROKOST DER!

Eller gå på mæccern da hvis det ikke er så farlig!

Anonymous poster hash: d8321...f8a

Hva i alle dager? Jeg bare gjentok det som står i HI, ingen grunn til å bli sur for at jeg rettet litt på deg.

Jeg vil faktisk ha et alternativ til McDonalds. Det er uansett for langt å slepe koffert og gavepose og alt mulig ut av togstasjones nærområde. Den nærmeste er vel på Karl Johan, hvis jeg ikke husker feil og jeg vil ikke krysse gaten.

Som jeg skriver ellers, er jeg takknemlig for alle gode forslag og skal studere dem nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke var for beløpsgrensen ville jeg gått på BIT. Du kan jo uansett handle på RIMI?

Har tenkt å handle på RIMI for reisen, men vil som sagt ikke sitte i hallen og spise foran alle andre reisende. Derfor ba jeg om forslag og BIT skal jeg også se på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager? Jeg bare gjentok det som står i HI, ingen grunn til å bli sur for at jeg rettet litt på deg.

Jeg vil faktisk ha et alternativ til McDonalds. Det er uansett for langt å slepe koffert og gavepose og alt mulig ut av togstasjones nærområde. Den nærmeste er vel på Karl Johan, hvis jeg ikke husker feil og jeg vil ikke krysse gaten.

Som jeg skriver ellers, er jeg takknemlig for alle gode forslag og skal studere dem nærmere.

Som jeg skrev - jeg har spist lunsj der - de har god mat - kan anbefales!

Det betyr - spis frokost der - de har god mat!

Anonymous poster hash: d8321...f8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev - jeg har spist lunsj der - de har god mat - kan anbefales!

Det betyr - spis frokost der - de har god mat!

Anonymous poster hash: d8321...f8a

Ok, da misforsto jeg deg. Det beklager jeg, men du hadde ikke trengt å rope. Men ok ferdig nå, jeg skal sjekke ut ditt forslag sammen med de andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotell opera har god frokost, men sjekk om det muligens er frokost med i togbilletten, evt avsla noe sted. I Bergen tror jeg NSB har avtale med Terminus om frokostservering fx.

Anonymous poster hash: 28d59...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager? Jeg bare gjentok det som står i HI, ingen grunn til å bli sur for at jeg rettet litt på deg.

Jeg vil faktisk ha et alternativ til McDonalds. Det er uansett for langt å slepe koffert og gavepose og alt mulig ut av togstasjones nærområde. Den nærmeste er vel på Karl Johan, hvis jeg ikke husker feil og jeg vil ikke krysse gaten.

Som jeg skriver ellers, er jeg takknemlig for alle gode forslag og skal studere dem nærmere.

Jaja, om det er uaktuelt å krysse gater er vel enten frokostbuffeten til Scandic Byporten (på Egon) eller spisestedene på Oslo S alternativer.

Du kan jo også vurdere Starbucks , Upper Crust og Deli de Luca.

Om du føler deg modig og våger å krysse gata er det ikke langt til hverken Royal Christiania eller Plaza - på begge steder kan frokost buffet mulig å kjøpe uten å bo der.

Anonymous poster hash: d8640...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oops... skulle være " er frokost buffet mulig å kjøpe uten å bo der"



Anonymous poster hash: d8640...a97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om det er uaktuelt å krysse gater er vel enten frokostbuffeten til Scandic Byporten (på Egon) eller spisestedene på Oslo S alternativer.

Du kan jo også vurdere Starbucks , Upper Crust og Deli de Luca.

Om du føler deg modig og våger å krysse gata er det ikke langt til hverken Royal Christiania eller Plaza - på begge steder kan frokost buffet mulig å kjøpe uten å bo der.

Anonymous poster hash: d8640...a97

Det har ingenting med modighet å gjøre, men om du leser tråden lett, så ser du at jeg har bagasje med meg som jeg ikke vil dra så langt og over trikkespor og sånt. Men når ble det å krysse en gate å komme inn i Byporten? Har de bygget om siden jeg var der i april? Og ikke minst nevner du Oslo S i samme slengen, det er jo definivt ikke å krysse gaten, om ikke din definisjon av å krysse gaten er annerledes enn de fleste andre sin definisjon. Hvis du mente Oslo City, så er jeg enig, DET er å krysse gaten, men kan så vidt godtas siden det er en bro over veien der, men tviler på om noe er åpent halv 7-7 om morgenen der.

Jeg tror jeg har fått nok forslag her nå, så om ingen vet om noen andre geniale spisesteder, så trenger jeg ikke flere nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, om det er uaktuelt å krysse gater er vel enten frokostbuffeten til Scandic Byporten (på Egon) eller spisestedene på Oslo S alternativer.

Men når ble det å krysse en gate å komme inn i Byporten? Har de bygget om siden jeg var der i april? Og ikke minst nevner du Oslo S i samme slengen, det er jo definivt ikke å krysse gaten, om ikke din definisjon av å krysse gaten er annerledes enn de fleste andre sin definisjon. Hvis du mente Oslo City, så er jeg enig, DET er å krysse gaten, men kan så vidt godtas siden det er en bro over veien der, men tviler på om noe er åpent halv 7-7 om morgenen der.

Sofie: anonym over skriver at om det er uaktuelt å krysse gater er byporten og Oslo S de eneste alternativene du sitter igjen med ;) (Ikke at du må krysse gater for å komme til Byporten eller Oslo S.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten på Thon Hotel Opera er fantastisk!! Bare å gå 20 meter så er du der 😄

Anonymous poster hash: d0805...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...