Gjest Flunka Skrevet 23. november 2014 #21 Skrevet 23. november 2014 Hadde jeg ikke turt å la han komme inni meg, så hadde jeg ikke sett noe poeng med å bruke spiral. Skulle det mott all formodning bli slik at jeg blir gravid, så må jeg dessverre ta abort (er selv kronisk sjuk og et barn blir for mye for meg) Men spiral har fungert greit for meg i 10 år heldigvis
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #22 Skrevet 23. november 2014 Ja, selvsagt får kjæresten komme inni meg. Jeg er flink til å huske p-piller, og har vært seksuelt aktiv i ni år uten at det har gått galt. Er generelt motstander av å la frykt styre hvor mye vi nyter livet. At kjæresten kommer inni meg er noe intimt og deilig vi deler sammen, og det ville gjort sexlivet mindre bra om han måtte ha på kondom som nedsatte følsomheten eller alltid trekke seg ut når samleiet var på sitt deiligste.. Abort er ikke noen krise for meg/oss uansett. Hvis jeg skulle blitt gravid nå som 25-åring, så ville jeg ha tatt abort uten store problemer. Anonymous poster hash: 7acee...e83 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #23 Skrevet 23. november 2014 p-piller, lar han komme inni meg ja. ser ikke vitsen i å bruke sånn type prevensjon om han ikke skulle fått gjort det. maken til hysteri.... Anonymous poster hash: 10cc9...85a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #24 Skrevet 23. november 2014 At han kommer inni meg ser jeg på som en selvfølge :-) Når det er sagt er jeg like nervøs for å være gravid hver eneste måned og har kanskje brukt unødvendig mye penger på graviditetstester.. Men jeg er nazi på p-pillene og det har gått fint i mange år :-) Jeg merker at jeg blir mer og mer redd for å bli gravid jo eldre jeg blir, da jeg var 20 var det lett å tenke at man "bare" tar abort om uhellet er ute, fordi man er så ung og ikke moden nok osv.. Nå er jeg 26, vi har hatt et stabilt forhold i mange år og jeg vet at vi hadde vært 100% istand til å ta godt vare på et barn. Er bare IKKE klar, har enda mye vi vil gjøre som barnløse og fri :-) Anonymous poster hash: 8da1f...939
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #25 Skrevet 23. november 2014 Jeg har vært seksuelt aktiv i 22 år, og hatt hormonspiral de siste 14 årene og ikke en gang blitt ufrivillig gravid, så jeg ser ingen grunn til å nekte dette. Dessuten er det den mest intime måten å ha sex etter min mening. Anonymous poster hash: 263bc...1fa
Nanami Skrevet 23. november 2014 #26 Skrevet 23. november 2014 Har p-stav. Ikke redd for å bli gravid. Skjer det så skjer det
Gjest Cartina Skrevet 23. november 2014 #27 Skrevet 23. november 2014 Ja, det gjør jeg. Er ikke redd for å bli gravid - det hadde ikke vært krise dersom det hadde skjedd heller.
Gjest lillelarve Skrevet 23. november 2014 #28 Skrevet 23. november 2014 Jepp, det gjør jeg. Er jo selvfølgelig litt redd for å bli gravid, men nå som vi har vært sammen i over tre år og føler oss 100 prosent trygge på hverandre er jeg ikke like redd lenger. Hadde jeg blitt gravid hadde det ikke vært krise, noe det sikkert hadde føltes som for et par år tilbake. Vi har leilighet, jobb og et stabilt forhold + stor familie på begge sider. Vi hadde klart oss! Men kan ikke si at jeg ønsker barn enda, vil jo helst nærme meg 30 før det skjer.
Gjest avocadoen Skrevet 23. november 2014 #29 Skrevet 23. november 2014 At han kommer inni meg ser jeg på som en selvfølge :-) Når det er sagt er jeg like nervøs for å være gravid hver eneste måned og har kanskje brukt unødvendig mye penger på graviditetstester.. Men jeg er nazi på p-pillene og det har gått fint i mange år :-) Jeg merker at jeg blir mer og mer redd for å bli gravid jo eldre jeg blir, da jeg var 20 var det lett å tenke at man "bare" tar abort om uhellet er ute, fordi man er så ung og ikke moden nok osv.. Nå er jeg 26, vi har hatt et stabilt forhold i mange år og jeg vet at vi hadde vært 100% istand til å ta godt vare på et barn. Er bare IKKE klar, har enda mye vi vil gjøre som barnløse og fri :-) Anonymous poster hash: 8da1f...939 Kjøp graviditetstester på ebay! Mye billigere for oss som tester ofte.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #30 Skrevet 23. november 2014 Dere som går på p-piller/stav/plaster/spiral osv., føler dere at det er "trygt" med tanke på graviditet? Eller er dere allikevel alltid litt redde for graviditet? Anonymous poster hash: cc007...d45 Bruker p-piller. Jeg føler meg vel nokså trygg, men man kan jo aldri vite. P-piller er jo ikke 100 % sikre. Men, jeg er så enig i at når kjæresten kommer inni meg så er dette en så utrolig intim og fantastisk del av sexen. Timingen for oss å bli gravide akkurat nå er litt feil (avstandsforhold), så vi må få orden på dette først, så kommer barn etter hvert. Anonymous poster hash: 6995f...da3
AnonymBruker Skrevet 23. november 2014 #31 Skrevet 23. november 2014 Kobberspiral. Selvfølgelig Anonymous poster hash: 3512a...c45
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #32 Skrevet 24. november 2014 Har faktisk bare brukt kondom i alle 10 år med aktivt sexliv så tydeligvis vet jeg ikke om noe annet Skal vurdere spiral etterhvert muligens. Men ja, er frivillig barnløs så noe graviditet er uaktuelt. Anonymous poster hash: cf5de...3bb
Sjokoladenøtt Skrevet 24. november 2014 #33 Skrevet 24. november 2014 (endret) Er ikke så redd for å bli gravid med p-stav nei Men er ikke så fan av at han kommer inne i meg, da jeg har veldig lett for å få bakterieinfeksjon Endret 24. november 2014 av Sjokoladenøtt
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #34 Skrevet 24. november 2014 Ja, han kommer inni meg. Bruker spiral. Anonymous poster hash: 1ca81...cb6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2014 #35 Skrevet 24. november 2014 Ja, synes det er deilig.Anonymous poster hash: f7043...5ea
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. november 2014 #36 Skrevet 24. november 2014 Ja, bedre det enn andre steder .
Gjest Tekola Skrevet 24. november 2014 #37 Skrevet 24. november 2014 Avsporiner, persondebatt og svar til dette er fjernet. Tekola, mod.
Gjest Gurgemeie Skrevet 24. november 2014 #38 Skrevet 24. november 2014 Syns det er deilig jeg, om en mann kommer inni meg. En mann jeg har et aktivt sexliv med, vel og merke, og jeg går på p-piller. I tillegg til det, hadde jeg veldig uregelmessig menstruasjon før jeg begynte på p-piller, og hadde få eggløsninger, så jeg er ikke redd for å bli gravid
gift_anonym___ Skrevet 24. november 2014 #39 Skrevet 24. november 2014 Han kommer son regel i meg ja. Tror ikke det hadde vært populært å nekte ham ;-)
lillefin Skrevet 24. november 2014 #40 Skrevet 24. november 2014 Går på piller, og tror kjangsen for å bli gravid er liten. Men hadde det mot all formodning skjedd hadde jeg blitt over happy!!! Jeg vil nemlig ha barn nå, men ikke sambo. Jeg tenker ikke å gjøre noen endringer for å bli det, men hadde den 1% Vært meg, bli gravid på pillene asså, så hadde jeg blitt glad. Tror også sambo hadde endret litt mening da også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå